اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور:

بنیه اعتقادی کارکنان نیروهای مسلح تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری از جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: تقویت بنیه اعتقادی نیروهای مسلح به عنوان یکی از اقدامات محوری در پیشگیری از جرایم مالی مطرح است.

بنیه اعتقادی کارکنان نیروهای مسلح تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام عباسعلی فراتی ظهر امروز در مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرایم نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر وقوع جرم در بین کارکنان نیروهای مسلح کاهش یافته است که این نشان از توجه به اصل اخلاق‌مداری است.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرترین کشور در بحث امنیت در بین کشورها است که از جامعه اسلامی انتظاری غیر از این نباید داشت.

معاون پیشگیری از جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران اسلامی ادامه دهنده حکومت عدل علوی است بیان داشت: ایران به عنوان ام‌القرای کشورهای اسلامی باید  الگوی بسیار مناسبی از عدل به کشورهای دیگر ارائه دهد که یکی از راه‌های برقراری عدل احقاق حقوق مظلومان است.

فراتی بر لزوم پیشگیری از وقوع جرم در بین نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: در اصل 156 قانون اساسی پیشگیری از وقوع جرم به عنوان یکی از پنج تکلیف مهم قوه قضاییه مورد تاکید قرار گرفته است.

وی بررسی و تدوین برنامه جرایم مالی در نیروهای مسلح را محور برنامه‌های پیشگیری از جرایم نیروی مسلح در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: تقویت بنیه اعتقادی نیروهای مسلح به عنوان یکی از اقدامات محوری در پیشگیری از جرایم مالی مطرح است که در این راستا طرح‌های خوبی به اجرا در خواهد آمد.

معاون پیشگیری از جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: برجسته‌سازی قوانین و آیین‌نامه‌های انضباطی در بین نیروهای مسلح نقش بسیار مؤثری در کاهش جرایم مالی دارد که در دستور کار قرار گرفته است.

در این مجمع یک روزه منشور پیشگیری از جرایم مالی نیروهای مسلح استان مرکزی تدوین شد، در این منشور تکیه بر آموزش کارکنان در نگهداری اموال، برخورد قاطع با رشوه‌بگیران، پررنگ کردن موارد قانون و ضوابط، تشویق کارکنان خدوم و تقویت نظارت مدیران بر روند امور مالی  مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول