اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان کوثر:

پیشگیری از وقوع جرم تنها وظیفه دادگستری نیست

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان کوثر گفت: پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی تنها وظیفه دادگستری نیست بلکه هر مسئولی باید در این زمینه احساس وظیفه کرده و دستگاه‌های قضایی و انتظامی را یاری کند.

پیشگیری از وقوع جرم تنها وظیفه دادگستری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از دادگستری استان اردبیل، لطف‌الله کوهی در نشست مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان کوثر اظهار داشت: رئیس دادگستری شهرستان کوثر معضل مواد مخدر و طلاق از جمله مشکلات دستگاه قضایی این شهرستان است که برای حل این معضلات باید از ظرفیت‌های فراوان شهرستان کوثر در همه ابعاد استفاده بهتر کرد.

این مسئول ادامه داد: در مسیر اجرای برنامه‌های قوه قضاییه تعامل بسیار خوبی بین مسئولان شهرستان و سایر دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و هر روز بر این تعاملات افزوده می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان کوثر اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم با همکاری نهادهای اجرایی و به ویژه توجه به بخش‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان را مهم دانست و ابراز داشت: امروز در همه سطوح باید تعامل و همکاری برقرار شود.

کوهی در بخش دیگری از سخنان خود از رسیدگی به 2 هزار و 600 فقره پرونده در سال گذشته در این شهرستان خبر داد و مدیران شهرستان کوثر را به مشارکت فعال در امر پیشگیری از وقوع جرم فراخواند.

همچنین فرماندار کوثر نیز در این جلسه بیان داشت: با احساس امنیت در جامعه شاهد اثرات امنیت ایجاد شده در بین مردم خواهیم بود.

سید سعدالله رئیس‌ساداتی امنیت را زیربنای توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: اگر امنیت در حد قابل قبولی در جامعه حکمفرما باشد توسعه در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ایجاد امنیت از مهم‌ترین برنامه‌های دولت است، ابراز داشت: همراه با ایجاد امنیت محرومیت‌زدایی، فقرزدایی و عدالت اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

رئیس‌ساداتی ادامه داد: تثبیت وضعیت مناسب امنیتی در شهرستان کوثر حاکی از تعامل خوب و همکاری مناسب دستگاه قضایی با شورای تامین شهرستان و ظرفیت مذهبی و فرهنگی مردم منطقه است.

فرماندار کوثر در پایان اظهار داشت: تمرکز و تاکید دستگاه قضایی بر سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم بوده و زمینه حرکت در مسیر تحقق عدالت و امنیت را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول