اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب اهر:

20هسته اجتماعی برای پیشگیری از جرم در اهر تشکیل شده است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب اهر از تشکیل 20 هسته اجتماعی با عضویت بیش از 200 نفر از شهروندان در اهر خبر داد.

20هسته اجتماعی برای پیشگیری از جرم در اهر تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری بعد از ظهر امروز در مراسم معرفی رؤسای دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب جدید اهر گفت: با فعال شدن ستاد حفاظت اجتماعی شهرستان اهر و تداوم آموزش‌های لازم برای ضابطان و نظارت مستمر برای مراکز حساس با همراهی و همکاری مردم و ضابطان گام‌های عملی در این زمینه برداشته شده است.

وی تصریح کرد: این دادسرا در زمینه توسعه، عمران و آبادانی این منطقه همکاری جدی با دستگاه‌های اجرایی در زمینه حل مشکل پروژه‌های عمرانی داشته و تعامل بین دستگاه‌های قضایی و نهادهای اجرایی سبب تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اهر تأکید کرد: با تمهیدات انجام شده در راستای اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان اهر زمینه برای امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران در سال جهاد اقتصادی فراهم شده است.

وی اظهار داشت: از هر سرمایه‌گذاری که در زمینه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در امر اشتغال فعالیت کند، حمایت می‌کنیم.

نظری در ادامه به فعالیت این دادسرا اشاره کرده و افزود: با حمایت مسئولان، تلاش همکاران و قضات شاغل در اهر بیش از 6 هزار پروژه در یک سال گذشته مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است که این رقم نسبت به سال‌های گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است.

در پایان این مراسم با تقدیر از رؤسای دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب قبلی، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری به عنوان رئیس دادگستری اهر، یعقوب شهبازپور به عنوان دادستان عمومی و انقلاب و فاضلی به عنوان بازپرس شعبه اول این شهرستان معرفی شدند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول