اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری سلماس:

لازمه پیشگیری از وقوع جرم همکاری همه دستگاه‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری سلماس گفت: برای اینکه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم موفق شویم باید همه دستگاه‌ها همکاری کنند.

لازمه پیشگیری از وقوع جرم همکاری همه دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: طی سال گذشته به 32 هزار فقره پرونده در دادگستری سلماس رسیدگی شد.

وی در تشریح 32 هزار فقره پرونده مختومه در سال گذشته در دادگستری سلماس گفت: در سال گذشته از کشفیات ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، 283 کیلوگرم انواع مخدر کشف شد که در این رابطه تعداد 67 دستگاه انواع وسایل نقلیه توقیف و 470 نفر دستگیر و به پرونده آنها رسیدگی شده و احکام مربوطه در این مورد نیز صادر گردید.

حسن‌زاده در ادامه از اقدامات بسیار موثر و قاطع دادگستری در استقرار نظم و امنیت در جامعه و حفظ حقوق شهروندی از طرق مختلف از جمله برخورد قاطع با اراذل و اوباش، متجاوزان به عنف و مرتکبان جرایم خشن خبر داد.

رئیس دادگستری سلماس در ارتباط با اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری از وقوع جرم گفت: برای پیشگیری از  وقوع جرم باید همه دستگاه‌ها و نهادهای اجتماعی و مردم همکاری کنند تا زمینه برای کاهش ارتکاب جرایم فراهم شود به طوری که اطلاع‌رسانی مناسب، ارائه راهکارهای عملی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی، استفاده از مراکز مشاوره‌ای و تشکیل کارگاه‌ آموزشی برای اقشار مختلف در کاهش وقوع جرم در جامعه موثر خواهد بود.

رئیس دادگستری سلماس در ادامه افتخار دستگاه قضایی را تقدیم شهدایی همچون آیت‌الله بهشتی برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب دانست و افزود: امیدواریم همه با تبعیت از فرمان‌های مقام عظمای ولایت و پاسداری از ارزش‌های والای نظام و انقلاب و تلاش در حفظ امنیت و خدمت‌رسانی به مردم رهروی راستین برای شهدای گرانقدر به‌ ویژه شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی باشیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول