اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

ستاد پیشگیری از وقوع جرم در دستگاه قضایی گیلان فعال است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها در حوزه فرهنگی و نهادینه کردن هنجارها در جامعه بسیار تاثیرگذارند، گفت: ستاد پیشگیری از وقوع جرم در دستگاه قضایی گیلان فعال است

ستاد پیشگیری از وقوع جرم در دستگاه قضایی گیلان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته نظارت ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان گیلان به منظور نظارت بر عملکرد و تولیدات فرهنگی با هدف صیانت از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب و حقوق شهروندی با تسلیت ایام سوگواری فاطمه (س) اظهار داشت: سال گذشته تمام دستگاه‌ها و مسئولان در این زمینه طبق امکانات و دستورالعمل‌ها تلاش کردند.

وی، هجمه فرهنگی دشمن را بسیار سنگین توصیف کرد و افزود: تبلیغات وسیعی از طرف دشمن در عرصه‌های فرهنگی در حال انجام است.

رضوانی به هشدارهای مقام معظم رهبری در شبیخون فرهنگی، غارت فرهنگی، تهاجم فرهنگی و اندلسی کردن ایران اشاره کرد و بیان داشت: سال گذشته اقدام‌های بسیار خوبی در زمینه تبلیغات عفاف و حجاب در گیلان انجام شده است.

معاون استاندار گیلان با تاکید بر اولویت پیشگیری و اقدام‌های فرهنگی در جامعه، تصریح کرد: امور باید به صورت استانی اولویت‌بندی شده و برنامه‌ریزی‌ها در این راستا صورت گیرد.

وی بر تقویت هنجارها در جامعه تاکید کرد و ابراز داشت: تردد عروس بی‌حجاب در گیلان ممنوع است.

رضوانی خواستار رعایت هنجارها توسط گردشگران به گیلان شد و گفت: برگزاری مناسبت‌های فرهنگی مختلف نسبت به هجمه دشمن کم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان برنامه‌های مختلف آموزش و پرورش در امر عفاف و حجاب را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: آسیب‌های هجمه فرهنگی دشمن باید شناسایی شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در حوزه فرهنگی و نهادینه کردن هنجارها در جامعه بسیار تاثیرگذارند، خاطرنشان کرد: ستاد پیشگیری از وقوع جرم در دستگاه قضایی گیلان فعال است.

رضوانی اقدام‌های فرهنگی دستگاه‌های مختلف را تکمیل کننده همدیگر دانست و اذعان کرد: بعضی از معضلات را با ماموریت خوب دستگاه‌ها می‌توان برطرف کرد. معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به وضعیت سد معبر دستفروشان در میدان شهرداری رشت اشاره کرد و بیان داشت: سد معبر بهداشت و سلامت جسم و جان افراد را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول