اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کردستان:

تشدید گشت‌های انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کردستان از مهیا بودن تمهیدات لازم برای برقراری امنیت مردم و مسافران در ایام نوروز خبر داد و گفت: گشت‌های انتظامی برای تحقق این مهم تقویت شده‌اند.

تشدید گشت‌های انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرم

محسن حسنخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز هیچ واحد پلیسی در استان کردستان تعطیل نخواهد بود بلکه از نیروهای ستادی برای تقویت پلیس‌های تخصصی هم استفاده می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی کردستان، پوشش 100 درصدی مناطق شهری و روستایی و تامین امنیت کامل در تعطیلات نوروز امسال اولویت نیروی انتظامی است و هیچ خلاء انتظامی در هیچ ساعتی از شبانه‌روز در استان نخواهیم داشت.

حسنخانی همچنین از جمع‌آوری معتادان سارق سابقه‌دار در کردستان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از سرقت‌های جزئی و تامین امنیت مسافران و مردم این افراد جمع‌آوری و با هزینه نیروی انتظامی تحویل کمپ‌های بازپروری می‌شوند.

وی تقویت نیروی تخصصی پلیس راه را یکی از برنامه‌های مهم فرماندهی انتظامی کردستان خواند و تصریح کرد: فارغ از برخورد مطلوب و مناسب با رانندگان، از تخلفات حادثه‌ساز نمی‌گذریم و با رانندگان متخلف برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

حسنخانی از تمهیدات نیروی انتظامی به عنوان زمینه‌ای برای آسایش و آرامش مردم نام برد و افزود: ماموران انتظامی و پلیس‌های تخصصی در این راستا از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه به کشف 85 درصدی وقوع جرم در 11 ماهه امسال در استان اشاره کرد و گفت: در این مدت از سال جاری 26 باند قاچاق کالا در کردستان منهدم شده است.

وی افزایش 24 درصدی کشف مواد مخدر، افزایش 31 درصدی کشف تجهیزات ماهواره، افزایش 8 درصدی کشف سلاح، افزایش 80 درصدی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده، افزایش 31 درصدی کشف سرقت، افزایش 34 درصدی کشف قتل و افزایش 101 درصدی کشف مواد محترقه در 11 ماهه امسال را از افتخارات فرماندهی انتظامی کردستان برشمرد.

حسنخانی همچنین خاطرنشان کرد: تقدیر از انتظامی کردستان هم با افزایش 59 درصدی مواجه بوده و این نشان از عملکرد صحیح ماموران انتظامی استان و قدرشناسی مردم کردستان فرهنگی را دارد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان و مسافران نوروزی تاکید کرد و خواستار برخورد قاطع پلیس با متخلفان شد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول