اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان:

منکرات دستگاه‌های مختلف استان زنجان احصا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان با اشاره به متفاوت بودن معروف‌ها و منکرهای دستگاه‌های اجرایی گفت: این معروف‌ها و منکرات احصاء و شناسایی می‌شوند.

منکرات دستگاه‌های مختلف استان زنجان احصا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام جلیل‌خانی ظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی با دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی استان زنجان با اشاره به اینکه در کارهای گروهی و شورایی سرعت حرکت اعضا به سرعت و نحوه حرکت دبیر وابسته است، اظهار داشت: موفقیت کارهای گروهی هم به تدبیر دبیران بستگی دارد.

وی ترکیب شورای امر به معروف و نهی از منکر را مدیریت ادارات، مدیریت مراکز آموزشی، مدیریت بهداشتی درمانی و سایرین اعلام کرد و افزود: موضوع جلسات بررسی امر به معروف و نهی از منکر ارگان‌ها است.

مدیرکل مدیریت منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان ترکیب اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اداری را پنج تا هفت نفر اعلام کرد و گفت: مسئول شورا هم با تایید بالاترین مقام و با حکم ستاد امر به معروف و نهی از منکر منصوب می‌شود.

وی احصای امر به معروف و نهی از منکر در ارگان‌های دولتی را از جمله موارد مورد نظر تشکیل شورای امر به معروف اعلام کرد و ادامه داد: معروف و منکرهای دستگاه‌های مختلف با هم تفاوت‌هایی دارند که باید شناسایی و معرفی شوند.

جلیل‌خانی ترویج معروفات و زدودن منکرات را از دیگر وظایف شورای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: ارتقای سطح آگاهی کارکنان از این امور، دیگر وظیفه شورای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی همچنین در ادامه از برنامه‌ریزی برای هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر که در دهه محرم قرار دارد، خبر داد.

مدیرکل مدیریت منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان رشوه، اختلاس، پارتی‌بازی، کاغذبازی و اعمال نفوذ در جریان امور، برخورد نامناسب با ارباب رجوع را از مصادیق رواج منکر در دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات قرآن کریم، برگزاری نماز در وقت شرعی ظهر و برگزاری جلسات تفسیر قرآن بدون خطوط سیاسی را با حضور مدیران ارگان‌ها از جمله برنامه‌های ارائه شده برای اجرا در ارگان‌های دولتی است.

جلیل‌خانی از ارائه اطلاعات توسط 20 ارگان دولتی در رابطه با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: بقیه دستگاه‌ها هم 10 روز فرصت دارند تا فرم‌های مربوطه را تکمیل و ارائه کنند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول