اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران مطرح کرد

هزینه 7 میلیارد دلاری عربستان برای مقابله با اسلام در خاورمیانه

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌گفت: عربستان سعودی برای مقابله با اسلام انقلابی در خاورمیانه 7 میلیارد دلار هزینه کرده است.

هزینه 7 میلیارد دلاری عربستان برای مقابله با اسلام در خاورمیانه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‏‌الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در همایش بزرگ علما و مبلغان استان زنجان با عنوان طلایه‏‌داران تبلیغ و رسالت امروزی اظهار داشت: امروز ایران با یک انقلاب عظیم همه نقشه‎های دشمنان را دفع کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با همه وجود به جنگ با ایران وارد شده است، خاطر‌نشان کرد: ایران بزرگ‏ترین تحول را در سطح جهان ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شکل‏‌گیری انقلاب اسلامی بعد از 14 قرن در کشور به دلیل استقامت ملت ایران است، اضافه کرد: اگر کوچک‏ترین غفلتی صورت گیرد ضربه سنگینی به انقلاب وارد می‏‌شود.

سعیدی با اشاره به اینکه اگر خطری متوجه دین شود باید جان و مال و اولاد خود را فدا کنیم، افزود: بطلان اندیشه افیونی بودن دین توسط انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته که رقابت شدیدی بین مدل حکومت دینی و اسلام ناب ایرانی با مدل لیبرال دموکراسی و مدل حکومت ترکیه وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه بزرگ‏ترین تمدن دینی در ایران است، تصریح کرد: بیداری اسلامی رخ داده در منطقه از انقلاب اسلامی ایران تاثیر گرفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه غنی‎سازی 20 درصد اورانیوم در کشور کار ساده‏‌ای نبوده است، ادامه داد: در مذاکرات ژنو اجازه ساخت و تولید 3.50 درصد را نیز به ایران نمی‏‌دادند، اما اکنون به غنی‏‌سازی 20 درصد دست یافته‏‌ایم.

وی با اشاره به اینکه براساس آمارها و بررسی‏‌های کارشناسان، عربستان سعودی در چند سال اخیر برای مقابله با اسلام انقلابی در خاورمیانه 7 میلیارد دلار هزینه کرده است، ادامه داد: امروز باید در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

سعیدی همچنین در زمینه حمایت از ملت مظلوم فلسطین اظهار داشت: دفاع ما از فلسطین هم امنیتی و هم اعتقادی است.

وی با تاکید بر اینکه مبلغان باید عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عظمت انقلاب و مبارزات آمریکا را به مردم بگویند، تاکید داشت: نیاز امروز جامعه با گذشته متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه چهار پدیده مهم در جهان بر فرهنگ و اندیشه خاورمیانه به ویژه ایران در 100 سال گذشته سایه افکنده بود، تصریح کرد: در گذشته لبه حرکت مبلغان و علما مقابله با این پدیده‏‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب کبیر فرانسه یکی از پدیده‏‌های مهم گذشته در جهان است، ادامه داد: رنسانس نیز زاییده عملکرد بسیار ناصحیح دستگاه مسحیت و آیین مسیح بود.

‌سعیدی با بیان اینکه پدیده رنسانس یا علم‎گرایی در مقابل دین‎گرایی قرار گرفته بود، تصریح کرد: پدیده نسبی‎گرایی نیز از جمله پیامدهای انقلاب فرانسه بود، که وحی را کاملا منکر شد.

وی به اومانیسم و سکولاریسم نیز به عنوان پیامدهای دیگر انقلاب کبیر فرانسه اشاره کرد و افزود: سکولارهای ایرانی نیز به دنبال جدایی دین از سیاست، اقتصاد، فرهنگ و اخلاق بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌با اشاره به انقلاب اکتبر شوروی اظهار داشت: در این انقلاب نیز سوسیالیسم مطرح شده و مالکیت را از آنان گرفت.

وی در پایان با تاکید بر اینکه علما امروز باید از مسائل جدید آگاهی داشته باشند، یادآور شد: باید به‏ روز بوده و بدانند که با چه شبهاتی روبه‏‌رو هستند.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول