اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اشنویه:

دشمن در تلاش برای انحراف انقلاب‌های منطقه است

خبرگزاری فارس: امام جمع اشنویه گفت: دشمنان اسلام در تلاش برای به انحراف کشیدن انقلاب‌هایی هستند که در منطقه رخ می‌دهد.

دشمن در تلاش برای انحراف انقلاب‌های منطقه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه، ماموستا سید مصطفی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در برابر حکومت طاغوت الگویی را در اختیار جهانیان قرار داد که با تمسک به این مسیر هر ملت و گروهی می‌توانند ذلت را به عزت مبدل سازند.
 وی تصریح کرد: بر این اساس است که امروز در محافل عمومی  به‌ویژه در جامعه عربی وضعیت حاضر جهان عرب را به نام بهار عربی یاد می‌کنند.
 این مسئول با بیان اینکه این بیداری بیداری اسلامی است نه بیداری عرب چراکه در بسیاری دیگر از کشورها که عرب نیستند نیز این بیداری ایجاد شده است، افزود: در قیام مردم مصر، تونس و لیبی و جاهای دیگر دیدیم و می‌بینیم شعارهای مردم بیشتر برگرفته از شعارهای اسلامی است و بر این اساس بهترین نام برای این انقلاب‌های منطقه عربی و بخشی از آفریقا را به نام بهار اسلامی نام ببریم.
خاتمی با ابراز خوش‌بینی از آینده کشورهای منطقه، خاطرنشان کرد: این خوش‌بینی با کمی نگرانی همراه است چرا که توطئه‌های بد‌خواهان و دشمنان زمینه نگرانی را برای آینده این کشورها فراهم می‌کند.
وی ادامه داد: دولت‌هایی که با بیداری اسلامی منافعشان در کشور‌های منطقه به خطر افتاده در تلاش‌ هستند با منحرف کردن این انقلاب‌ها از مسیر اصلی فضای موجود را به نفع خود مصادره کنند.
این مسئول با اشاره به قیام امام حسین ( ع )، ابراز داشت: قیام امام حسین ( ع ) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بود و لازم است تا امروز ما نیز اهداف این قیام را زنده نگه داریم.امر به معروف و نهی از منکر یکی از فرایض الهی است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول