اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امیدبخش انقلاب‌های منطقه

خبرگزاری فارس: عضو خبرگان رهبری با اشاره به استقبال گسترده مردم از راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور پرشور مردم امیدبخش انقلاب‌های اسلامی منطقه است.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امیدبخش انقلاب‌های منطقه

آیت‌الله حائری‌شیرازی امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: اثرات راهپیمایی 22 بهمن مختص کشور ما نیست و برای تمام عالم و تمام آزاداندیشان و عدالت‌جویان جهان است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: راهپیمایی 22 بهمنی که امسال برگزار شد بسیار با سال‌های قبل متفاوت است و این حضور گسترده امیدبخش انقلاب‌های اسلامی منطقه است.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: شعار اصلی ما «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل » است و مقام معظم رهبری نیز در خطبه‌های نماز جمعه گفتند ما با دشمنان اسرائیل هم‌پیمان هستیم و تمام کسانی که مخالف اسرائیل هستند را زیر پرچم خود قرار داده و از آنها حمایت خواهیم کرد.

آیت‌الله حائری‌شیرازی خاطر نشان کرد: هر چه در دوران انقلاب اسلامی در کشور ما اتفاق افتاد، امروز قدم به قدم در دنیا در حال وقوع است، آمریکا و هم‌پیمانانش سرنوشتی بهتر از شاه نخواهند داشت و به لطف الهی همه مستکبرین و ستمگران عالم نابود خواهند شد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول