اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

چشم امید انقلاب‌های منطقه به انتخابات است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: چشم امید انقلاب‌های نوظهور اسلامی منطقه و جهانیان به ایران اسلامی و حضور مردم در انتخابات است.

چشم امید انقلاب‌های منطقه به انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان دختر مدارس شهرستان ارومیه که ظهر امروز در سالن اجتماعات دبستان نیلوفر ترتیب یافت، اظهار داشت: مردم برای حفظ استقلال، آزادی و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس شهدا و جانبازان بی‌شماری تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.

وی افزود: دشمنان پس پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه‌های مختلف آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران فروگذار نکرده‌اند و این در حالیست که جوانان این مروز و بوم با استقامت و پایداری در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایستاده‌اند.

جلال‌زاده با بیان اینکه ایران اسلامی به استقلال و آزادی امروز خود در جهان می‌بالد، گفت: این آزادی و استقلال موجود حاصل خون‌ها و رشادت‌های جوانانی است که عزت، شرف و بقای امت اسلامی ایران را ترجیح دادند و برای حفظ آن جان و مال خود را فدا کردند.

این مسئول حضور حماسی و دشمن‌شکن دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان همراه و همگام با مردم سراسر کشور در این روز باشکوه بیعتی مجدد با آرمان‌ها و اهداف شهدا و امام انقلاب است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان باید بدانند که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حاکمانی بر ملت ایران حکومت می‌کردند که همواره مردم شاهد ظلم و ستم‌ها آن‌ها بودند و این حاکمان ظالم، اساس یک ملت را که همان استقلال است زیر یوغ دشمنان قرار داده بودند که حضور 50 هزار مستشار آمریکایی حکایت از این امر دارد چرا که آنها برای حضور خود در ایران حق توحش می‌گرفتند و این ظلمی بزرگ در حق ملت ایران بود.

جلال‌زاده در ادامه پیشرفت‌ها و رشد علمی کشور را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در گذشته به دلیل حاکمیت حکام ظالم جوانان این مرز و بوم نمی‌توانستند به رشد و پیشرفت مورد نظر دست یابند ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی این زمینه برای آن‌ها بیش از پیش فراهم شد تا به عنوان الگویی در میان جوان کشورهای مختلف دنیا تبدیل شوند.

وی اضافه کرد: جوانان و نخبگان کشور در زمینه‌های مختلف در سایه انقلاب اسلامی به خودباوری و یقین رسیده‌اند و امروز ایران اسلامی در امنیت کامل و در اوج پیشرفت و استقلال و خودکفایی قرار دارد.

استاندار با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان حاضر که کشور در برهه حساسی قرار دارد وظیفه مردم ایران حضور پرشور در انتخابات است چرا که چشم امید انقلاب‌های نوظهور اسلامی منطقه و جهانیان به ایران اسلامی و حضور مردم در انتخابات دوخته شده است.

اننتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول