اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

سردرگمی انقلاب‌های منطقه نبود رهبری مناسب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: سردرگمی انقلاب‌های منطقه به خاطر این است که رهبری مناسب ندارند که امیدواریم با انتخاب رهبر شایسته به سر منزل مقصود برسند.

سردرگمی انقلاب‌های منطقه نبود رهبری مناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چابهار در مسجد امام حسین(ع) این شهرستان با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: در هفته قوه قضاییه باید یاد و خاطره شهید بهشتی را گرامی بداریم زیرا آن بزرگوار به عنوان یک روحانی برجسته شیعه در زمینه تثبیت قوانین اسلامی و تبیین قانون اساسی و قانون قضایی جمهوری اسلامی ایران همت بالایی داشت.

وی افزود: شهید بهشتی با تمام قدرت در مقابل ناملایمات و فعالیت‌هایی که بر علیه قوانین اسلامی از سوی دشمنان و مخالفان بیان می‌شد، مقاومت کردند به عنوان مثال؛ قانون قصاص که با پیگیری‌ها و مجاهدت‌های این شهید بزرگوار به تصویب رسید.

خطیب جمعه چابهار ادامه داد: شهید بهشتی در پی اجرای قوانین الهی و دستورات صریح قرآن کریم، همت مضاعفی داشت و باید در نظر داشته باشیم که بعد از ظهور امام زمان(عج) همین فرامین و آیات قرآن به اجرا گذاشته خواهد شد.

موسوی درباره قانون هشت ماده‌ای امام خمینی(ره) در زمینه مفاسد اقتصادی گفت: به گفته ایشان "امروز تامین امنیت اقتصادی می‌باشد که این امنیت زمینه‌اش مبارزه با مفاسد اقتصادی است."

وی به سوم شعبان میلاد خجسته امام حسین(ع) و روز پاسدار اشاره کرد و بیان داشت: پاسداری سیدالشهداء در واقع پاسداری از اسلام بود، پاسداری شغل نیست بلکه یک فضیلت است.

امام جمعه چابهار اضافه کرد: از آنجایی که پاسدار باید ظاهر و باطن و رفتارش مثل سیدالشهداء باشد از این رو امام خمینی(ره) می‌فرمایند "ای کاش من هم یک پاسدار بودم."

موسوی ادامه داد: دشمن از ایران هسته‌ای نمی‌هراسد بلکه از ایران اسلامی در هراس است.

وی همچنین به میلاد امام زین‌العابدین(ع) و ولادت جانباز کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) اشاره کرد و گفت: این روز خجسته را به همه دوستداران آن حضرت تبریک و تهنیت گفته و از مسئولان می‌خواهیم تا به جانبازان و یادگاران انقلاب رسیدگی کنند و توجه بیشتری داشته باشند.

خطیب جمعه چابهار تصریح کرد: شش تیرماه سالروز انفجار مسجد ابوذر تهران است که مقام معظم رهبری در آن حادثه جانباز شدند.

موسوی یادآور شد: قدر ولایت‌فقیه را بدانید زیرا هرچه داریم از آن است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول