اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه بازفت:

تفکر بسیجی لازمه موفقیت انقلاب‌های منطقه است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه بازفت گفت: موج بیداری اسلامی با تفکر بسیجی به‌ثمر می‌نشیند.

تفکر بسیجی لازمه موفقیت انقلاب‌های منطقه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام قباد نکویی بعدازظهر امروز در جمع دانش‌آموزان بسیجی شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: نیروهای انقلابی منطقه و کشورهای اسلامی برای نتیجه گیری از تلاش و جانفشانی مردم مسلمان خود باید با انسجام و بصیرت عمل کنند.
وی افزود: عزت‌آفرینی انقلاب اسلامی در ایران به عنوان الگو در جهان شناخته شده و این افتخار مرهون افکار، اندیشه و گفتمان حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری است.
نکویی به حوادث مختلف تاریخ ایران اشاره کرد و گفت: قیام ملی شدن صنعت نفت سبب شد تا دست استعمارگران انگلیسی از غارت ثروت‌های گرانبهای کشور کوتاه شود و مردم ایران ثابت کردند که با حضور بیگانگان در ایران مخالف هستند.
مدیر حوزه علمیه بازفت ادامه داد: حادثه تاریخی 16 آذر که مصادف با روز دانشجو است نیز یکی دیگر از صحنه‌های پرشور حضور ملت ایران در دفاع از حق خود و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر بیگانگان است.
وی با اشاره به جنگ تحمیلی دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران، افزود: جنگ تحمیلی نیز از جمله اقداماتی بود که آمریکا توسط صدام بر علیه کشور تازه به استقلال رسیده جمهوری اسلامی ایران انجام داد اما با خلق دلاوری‌های دیگری از ملت ایران سودی نیز آنها از این حمله نبردند.
وی تصریح کرد: همه این وقایع نشانگر حساسیت ویژه‌ای ملت ایران از حضور بیگانگان در کشور داشته که به شدت با این حضور بیگانه مخالف بوده و خواهان استقلال کشور هستند.
نکویی اضافه کرد: در حال حاضر دشمن در راستای تضعیف انقلاب و براندازی نظام، ایجاد روزنه‌هایی برای نفوذ در بسیج را نشانه رفته ‌است تا با تضعیف این پایگاه مردمی و و ایجاد شکاف بتواند توطئه‌های خود را محقق سازد.
وی خاطرنشان کرد: ما باید با برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم از فعالیت‌هایی که بسیج در تمام زمینه در جامعه انجام می‌دهد به نحو مطلوب استفاده و بهره ببریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول