اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آشتیانی:

نظام اسلامی پشتوانه خوب و با تجربه‌ای برای انقلاب‌های منطقه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران، پشتوانه خوب و با تجربه‌ای برای انقلاب کشورهای منطقه است.

نظام اسلامی پشتوانه خوب و با تجربه‌ای برای انقلاب‌های منطقه است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: 12 فروردین که ریشه و اصل انقلاب اسلامی بود، خط و خطوط کشور را مشخص کرد و با توجه به استقبال مردم نظام را شکل داد.

وی با اشاره به گذشت 33 سال از عمر نظام اسلامی گفت: ایران هم‌اکنون در اوج عزت، قدرت و افتخار قرار دارد و به همین دلیل مورد حسد و کینه دشمنان قرار گرفته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: 12 فروردین در واقع ریشه و رکن انقلاب بوده است و نظام ایران در این روز شکل گرفت و به حرکت خود ادامه داده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به مسیر خود بدون هیچ وابستگی ادامه می‌دهد و به همین دلیل دشمن نمی‌تواند این نظام را تحمل کند و با انواع توطئه‌ها در صدد نابودی آن است اما کاری از پیش نبرده و این نظام تثبیت شده و به حرکت خود ادامه می‌دهد.

آشتیانی در مورد الگوگیری کشورهای منطقه از انقلاب اسلامی گفت: کشورهای منطقه چون مسیر انقلاب اسلامی را رصد کرده و دیدند یک کشوری این مسیر را تجربه کرده و به جلو رفته، به پا خاستند و با علم به قرار گرفتن موانع پیش روی انقلاب حرکت خود را ادامه دادند.

وی تصریح کرد: به طور قطع دشمنان که از این حرکت اسلام‌گرایانه و آزادیخواهانه ملت‌های منطقه ناراحت است، دست به توطئه و کارشکنی علیه این کشورها به منظور جلوگیری از پیروزی آنان خواهند زد.

نماینده مردم قم در مجلس هشتم ابراز داشت: نظام اسلامی پشتوانه خوب و با تجربه‌ای برای کشورهای اسلامی است تا راه و موانع را بهتر بشناسند و با شناخت بیشتر حرکت خود را ادامه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به نام«تولید ملی؛ حمایت از کار و سرمایه ایرانی» عنوان کرد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری در راستای سال گذشته با نام جهاد اقتصادی است.

آشتیانی با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در سال گذشته و اذعان به نقاط ضعف و قوت آن گفت: توجه به شعار رهبری در سال جاری می‌تواند به ایجاد اشتغال بینجامد و نیز سرمایه‌های ما در جای خود به کار گرفته شود و بی‌خود به این طرف و آن طرف نرود.

وی تاکید کرد: وقتی اهتمام به تولید باشد و نیروها نیز دلگرم شوند شعار اشتغال محقق می‌شود و از نظر اقتصادی و مالی و شخصیتی نیروهای انسانی دلگرم شده و سرمایه‌ها در مسیر درست خود به کار گرفته شده و سرگردان نمی‌شود.

نماینده قم در مجلس نهم در پایان خاطر نشان کرد: درک درست این شعار کشور را نجات می‌دهد و مشکلات آن را حل خواهد کرد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول