اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

دشمن می‌خواهد انقلاب‌های منطقه را به سود خود تمام کند

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: امروز دشمن می‌خواهد انقلاب‌های مردم منطقه را به سود خود تمام کند.

دشمن می‌خواهد انقلاب‌های منطقه را به سود خود تمام کند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی عصر امروز هم‌زمان با هفته بسیج در گردهمایی بزرگ بسیجیان استان سمنان، عصر حاضر را عصر مبارزه افکار عنوان کرد و نقش بسیجیان را در این مبارزه مهم دانست.
رهی با بیان اینکه امروز دشمن می‌خواهد انقلاب‌های مردم منطقه را به سود خود تمام کند، گفت: ملت و رهبری ایران اسلامی چنین اجازه‌ای به استکبار جهانی و هم‏دستانش نمی‌دهد.
وی با اشاره به شرایط حساس و مهم کنونی با بیان توطئه‌های دشمنان افزود: دشمنان سعی دارند تا با هر حربه‌ای جوانان را از مسیر اصلی انقلاب منحرف کنند.
استاندار سمنان با اشاره بیداری اسلامی در منطقه گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک الگو برای انقلاب ملت‌های منطقه است. 
رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران نیز در این گردهمایی بسیجیان را رسالت‌مدار و پیرو رهبری دانست.
وی گفت: بسیجیان امروز بر افروزنده و چراغ راه هدایت انقلاب اسلامی هستند.
علی استادحسینی، فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان نیز با اشاره به نقش و حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف گفت: بسیجیان پیرو بی‌چون و چرای ولایت‌اند.
وی بیان داشت: با توجه به نوع هجمه و حملات فرهنگی دشمن، بسیج مستضعفین برای مقابله با این تهدیدات ساختار جدید پایگاه‏های مقاومت را در قالب نظام صالحین طراحی کرده و راه‏اندازی حلقه‏های صالحین و عضویت تمام اعضا در این حلقه‏ها و برگزاری جلسات منظم با موضوعات مختلف فرهنگی، بصیرتی، تحلیلی و عقیدتی از برنامه‏های مهم پایگاه‏های بسیج است.
وی در ادامه با اشاره به تهدیدات دشمن گفت: دشمن قصد دارد با تخریب اعتقادات و بصیرت جوانان و خانواده‏ها به وسیله رواج بی‏بندوباری و فساد اخلاقی با به کارگیری وسایل ارتباط جمعی همچون اینترنت، ماهواره، فیلم‏ها و بازی‏های رایانه‏ای بنیان خانواده‏ها را سست کرده و جوانان را به پوچی بکشاند اما این آرزو را به گور خواهد برد.
فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان در پایان سخنان خود با اشاره به هوشیاری و بصیرت‏افزایی خانواده و جوانان گفت: باید بسیار هوشیار و آماده باشیم؛ چرا که دشمن بسیار نرم و خزنده وارد شده و اگر مواظب نباشیم به راحتی اسیر ترفندها و دغل‏بازی‏های دشمن خواهیم شد و آن وقت است که پشیمانی سودی نخواهد داشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول