اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن آشوریان ارومیه خبر داد

برپایی المپیک جهانی آشوریان در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن آشوریان ارومیه از برگزاری المپیک جهانی آشوریان به میزبانی ارومیه خبر داد.

برپایی المپیک جهانی آشوریان در ارومیه

استانلی سیمونز امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: المپیک جهانی آشوریان به میزبانی ارومیه در رشته‌های مختلف ورزشی به‌زودی برگزار خواهد شد که امید است رسانه‌های جمعی داخل کشور از این رویداد ورزشی و فرهنگی پوشش خبری مناسبی به عمل آورند.

وی با بیان اینکه المپیک فوق را به نوعی جشنواره فرهنگی و ورزشی می‌توان نامید، اضافه کرد: در این آیین مسابقات رقابتی در رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، هاکی، شطرنج و ... برپا می‌شود و در کنار این مسابقات برنامه‌های فرهنگی نیز تدارک یافته است.

وی زمان اجرای این المپیک را پنجم مرداد تا 15 مرداد عنوان کرد و گفت: برای شرکت در این سری مسابقات از ورزشکاران هشت کشور جهان دعوت به عمل آمده است که امیدواریم ورزشکاران این کشور با شور و شوقی مضاعف از این برنامه‌ها استقبال به عمل آورند.

سیمونز با بیان اینکه این جشنواره در 12 سال گذشته هر سال در ارومیه برپا شده است، ادامه داد: هر سال بیش از 200 نفر مهمان اعم از مجری برنامه، ورزشکار و سایر مدعوین در این جشنواره شرکت می‌کنند.

وی با اظهار به اینکه این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد، ادامه داد: این مسابقات در تاریخ اعلام شده در محل باشگاه انجمن آشوریان ارومیه واقع در بلوار شهید رجایی برگزار خواهد شد به طوری که  آیین افتتاحیه نیز با حضور جمعی از مسئولان استانی و اقلیت‌های دینی برپا می‌شود.

رئیس انجمن آشوریان ارومیه پیام این جشنواره به ملل اقصی نقاط جهان را صلح، دوستی و اتحاد عنوان کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین هدفی که از برگزاری این جشنواره دنبال می‌شود انتقال وجود وحدت، یکدلی و صمیمیت بین ملت ایران است و اینکه اقلیت‌های دینی در فضایی آرام و در بهترین شرایط زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول