اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی مازندران خبر داد

حضور شمشیرباز المپیکی مازندران در اردوی بلاروس

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیربازی مازندران از حضور مجتبی عابدینی شمشیرباز المپیکی مازندران در اردوی تمرینی بلاروس خبر داد.

حضور شمشیرباز المپیکی مازندران در اردوی بلاروس

علی رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: مجتبی عابدینی که به عنوان تنها ملی‌پوش در رشته شمشیربازی در قسمت اسلحه سابر بازی‌های المپیک 2012 حضور دارد برای آمادگی بیشتر بدنی در اردوی تمرینی بلاروس شرکت می‌کند.

وی گفت: در این اردوی یک هفته‌ای، عابدینی در اسلحه سابر با بهترین شمشیربازان ملی‌پوش بلاروسی اردوی مشترک تمرینی مبارزه می‌کند.

رئیس هیئت شمشیربازی مازندران همچنین از حضور این شمشیرباز المپیکی در رقابت‌های جام جهانی اسپانیا و لهستان خبر داد و افزود: مجتبی عابدینی قبل از آغاز رقابت‌های المپیک 2012 لندن برای آمادگی بیشتر به این مسابقات اعزام می‌شود.

رمضانی یادآور شد: مسابقات جام جهانی شمشیربازی اسپانیا و لهستان با حضور برخی از ملی‌پوشان مختلف المپیکی اوایل مرداد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به میزان آمادگی خوب این ملی‌پوش مازندرانی اظهار داشت: اردوی مشترک در بلاروس و همچنین رقابت‌های جام جهانی اسپانیا و لهستان می‌تواند محک بسیار خوبی برای عابدینی در بازی مهم المپیک 2012 لندن باشد.

رئیس هیئت شمشیربازی مازندران بازی‌های المپیک را بسیار دشوار عنوان کرد و افزود: عابدینی تمرینات فشرده و بسیار خوبی پشت‌سر گذاشته و آمادگی خوبی دارد و می‌تواند برای کشورمان در بازی‌های المپیک 2012 لندن برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

انتهای پیام/س30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول