اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران:

برنامه‌های مسابقاتی ملی‌پوشان المپیکی مازندران مشخص شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اعلام برنامه‌های مسابقاتی ملی‌پوشان المپیکی مازندران گفت: هر 11 ملی‌پوش مازندرانی برای حضور در المپیک، آمادگی خوبی دارند.

برنامه‌های مسابقاتی ملی‌پوشان المپیکی مازندران مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید محمدتقی علوی عصر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی بیان داشت: ورزشکاران ایران در رشته‌های مختلف ورزشی موفق به 53 سهمیه در المپیک 2012 لندن شدند که از این تعداد 11 ملی‌پوش از مازندران هستند.

وی تصریح کرد: در این بازی‌های مهم و معتبر جهانی که روزهای ششم تا 22 مرداد به میزبانی کشور انگلستان در شهر لندن برگزار می‌شود، ورزشکاران مازندرانی‌ها می‌توانند پنج مدال برای ورزش کشورمان کسب کنند.

علوی گفت: این مسابقات با حضور برترین‌های ورزشکار کشورهای مختلف برگزار می‌شود و هر ملی‌پوشی دوست دارد که ضمن کسب مدال و افتخارآفرینی پرچم کشورش را در این بازی‌ها به اهتزاز درآورد.

معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران درباره زمان مسابقات ملی‌پوشان مازندرانی مقابل حریفان در المپیک 2012 لندن تصریح کرد: هر 11 ورزشکار مازندرانی در این پیکارها از زمان مسابقه و رودرویی خود مقابل حریفان اطلاع کامل دارند.

علوی گفت: نوشاد عالیمان ملی‌پوش پینگ پنگ در روز هفتم مرداد و مجتبی عابدینی ملی‌پوش شمشیربازی در روز هشتم مرداد و مهدی طلوتی ملی‌پوش بوکس در روز نهم مرداد برای کسب مدال به مصاف حریفان می‌روند.

وی همچنین بیان داشت: در روز 16 مرداد بشیر باباجان‌زاده کشتی‌گیر فرنگی و روز 17 مرداد قاسم رضایی کشتی‌گیر فرنگی‌کار و بهداد سلیمی وزنه‌بردار فوق‌سنگین نیز برای افتخارآفرینی به دیدار حریفان خواهند رفت.

این مسئول ورزشی در ادامه گفت: در روز 20 مرداد سوسن حاجی‌پور در تکواندو به عنوان تنها بانوی ورزشکار مازندرانی برای کسب مدال به روی شیاپچانگ می‌رود.

علوی در پایان خاطرنشان کرد: در روز 21 مرداد مسعود اسماعیل‌پور و کمیل قاسمی و در روز آخر این رقابت‌ها 22 مرداد مهدی تقوی و رضا یزدانی به عنوان کشتی‌گیران آزاد برای کسب مدال به روی تشک می‌روند.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول