اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب طلای مسابقات امیدهای کشور

دوچرخه‌سوار همدانی به المپیک 2012 لندن نزدیک‌تر شد

خبرگزاری فارس: بهنام آرین، دوچرخه‌سوار همدانی با کسب طلای مسابقات امیدهای کشور به المپیک 2012 لندن نزدیک‌تر شد.

دوچرخه‌سوار همدانی به المپیک 2012 لندن نزدیک‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کورسی آقایان در رده سنی امید و در مواد جاده، از امروز به مدت دو روز به میزبانی هیئت دوچرخه‌سواری استان زنجان در حال برگزاری است.

در نخستین روز این مسابقات، 47 رکابزن دقایقی پیش در ماده تایم تریل به مسافت 22 کیلومتر و در مسیر جاده فرودگاه زنجان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور آقایان در رده سنی امید و در مواد جاده با حضور 24 تیم از استان‌های آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد، مازندران، فارس، توابع تهران، گیلان، گلستان، آذربایجان غربی، سمنان، خراسان شمالی، البرز، لرستان، زنجان، همدان، کرمان، خراسان رضوی، قم، خراسان جنوبی، خوزستان، تهران، اردبیل، قزوین و اصفهان در حال برگزاری است.

در نخستین روز این رقابت‌ها در ماده تایم تریل جاده به مسافت 22 کیلومتر، بهنام آرین دوچرخه‌سوار جوان همدانی مدال زرین و با ارزش طلای این مسابقات را به گردن آویخت.

بهنام آرین با زمان 29 دقیقه و 12 ثانیه و 33 صدم ثانیه مقام نخست را کسب کرد، علی خادمی از استان کرمان با 29 دقیقه و 39 ثانیه و 17 صدم ثانیه نایب قهرمان شد و سعید یحیایی از استان تهران با زمان 30 دقیقه و چهار ثانیه و 68 صدم ثانیه به مقام سوم دست یافت.

آرین که به تازگی به اردوی 12 نفره تیم ملی المپیک برای انتخاب چهار المپیکی دوچرخه‌سواری ایران دعوت شده است با این قهرمانی هر چه بیشتر به المپیک لندن نزدیک‌تر شد و مورد توجه مربیان تیم ملی قرار گرفت.

اردوی تیم ملی تا 29 تیرماه در شهرهای تهران و تبریز برگزار خواهد شد و سپس چهار دوچرخه‌سوار المپیکی ایران برای شرکت در المپیک لندن مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول