اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دونده المپیکی اصفهان:

شرایطم مطلوب باشد در المپیک شرکت می‌کنم

خبرگزاری فارس: دونده المپیکی اصفهان گفت: در دو المپیک پیش از این حضور داشته‌ام و تنها در صورتی که امیدوار به کسب نتیجه مطلوب باشم، در مسابقات المپیک لندن شرکت می‌کنم.

شرایطم مطلوب باشد در المپیک شرکت می‌کنم

سجاد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مصدومیت اخیرش اظهار داشت: در صورتی که مصدومیتم همچنان ادامه داشته باشد، در المپیک حضور پیدا نمی‌کنم زیرا نمی‌خواهم زنگ تفریح باشم.

وی با بیان اینکه مصدومیتش جدی است و شرایط مطلوبی ندارد، تاکید کرد: امیدوارم این مصدومیت هرچه زودتر برطرف شود زیرا برای حضور در المپیک نقشه‌های زیادی کشیده‌ام.

دونده ملی‌پوش اصفهانی ادامه داد: اگر مصدومیتم ادامه پیدا کند و در المپیک لندن تنها یک شرکت کننده معمولی باشم، تمایلی به حضور ندارم زیرا صرف شرکت در المپیک برایم زیاد اهمیتی ندارد.

وی با بیان اینکه مدال گرفتن در المپیک هدف بزرگی است، تصریح کرد: برای حضور در المپیک باید مشکل مصدومیتم به طور کامل رفع شود و از این رو طی چند روز آینده فشار تمریناتم را کم می‌کنم.

به گزارش فارس، تاکنون هشت دونده ایرانی موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌اند که آخرین سهمیه به رضا قاسمی دونده ملی‌پوش اصفهانی اختصاص داشت.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول