اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

مازندرانی‌ها 4 مدال در المپیک لندن دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: به اذعان رسانه‌‌های گروهی دنیا، مازندرانی‌ها چهار مدال در المپیک لندن دریافت می‌کنند.

مازندرانی‌ها 4 مدال در المپیک لندن دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نصرالله پریچهره ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مصوبه مجلس در مورد ادغام تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان اظهار داشت: ادغام دو سازمان ملی جوانان و تربیت ‌بدنی در مازندران با کمترین چالش انجام شد.

وی یکی از برنامه‌های در دست اداره ورزش و جوانان مازندران را ساماندهی اوقات فراغت جوانان عنوان کرد و گفت: 26 دستگاه دولتی برنامه‌های اوقات فراغت‌شان را در قالب نمایشگاهی به مدت چهار روز در مرکز استان برگزار کردند.

مدیرکل ورزش جوانان مازندران در ادامه یادآور شد: حضور دستگاه‌های اجرایی مازندران در نمایشگاه اوقات فراغت مناسب بود و در این نمایشگاه دستگاه دولتی و نهاده‌‌های غیردولتی نیز حضور داشتند.

این مسئول از ایجاد اتاق فکر در اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد و گفت: در اتاق فکر ورزش و جوانان مازندران از ظرفیت‌های حوزه و دانشگاه بهره‌برداری می‌شود.

پریچهره به برگزاری مسابقات المپیک در انگلیس اشاره کرد و ابراز داشت: مازندران در بین استان‌های کشور بیشترین سهمیه را کسب کرد.

وی عنوان کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی‌های انجام شده در رسانه‌های گروهی جهان دریافت چهار مدال ورزشکاران مازندرانی در المپیک لندن جدی است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان از میزبانی نخبگان جوان کشور در بحث عفاف و حجاب خبر داد و اذعان داشت: همایش نخبگان عفاف و حجاب در مرکز استان مازندران شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول