اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو اصفهانی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان:

دلیل حذفم از پارالمپیک لندن خصومت شخصی بود

خبرگزاری فارس: عضو اصفهانی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان در ماده پرتاب نیزه گفت: سرمربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان به دلیل خصومت شخصی که با من داشت مرا از حضور در رقابت‌های پارالمپیک لندن محروم کرد.

دلیل حذفم از پارالمپیک لندن خصومت شخصی بود

علی نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کلاسی که از قبل من در تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان در آن شرکت می‌کردم S55 بود و در همان کلاس نیز در رقابت‌های مختلف توانسته بودم مدال‌های بسیاری کسب کنم و رکورددار این کلاس در جهان هستم، اما بهمن رضایی سرمربی تیم ملی مرا به کلاس S56 برد و من این تغییر را خصومت شخصی می‌دانم.

وی هم‌چنین به مصدومیتش از ناحیه کتف اشاره کرد و افزود: در رقابت‌های گوانگ‌جو کتفم آسیب دید که سعی کردم آن را هر چه زودتر درمان کنم و به گفته دکتر تیم ملی می‌بایستی سه ماه استراحت می‌کردم اما به دلیل اینکه قصد داشتم برای تیم ملی در مسابقات پارالمپیک لندن مدال کسب کنم استراحتی انجام ندادم و همین مصدومیتم نیز مزید بر علت شد که از همراهی تیم ملی در لندن محروم شوم.

عضو اصفهانی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان تاکید کرد: یکی از بازیکنان تیم ملی را که در کلاس S56 شرکت می‌کرد در رقابت‌های جهانی که در کشور جمهوری چک برگزار می‌شد به کلاس S55 آوردند که جای مرا در تیم ملی بگیرد و دوباره پس از آن وی در کلاس خودش که S56 بود در رقابت‌های امارات شرکت کرد اما پس از آن یکی از پزشکان تیم ملی مرا به کلاس S56 برد و من وی را هم در حذفم از تیم ملی به دلیل نفوذی که روی سرمربی تیم ملی داشت مقصر می‌دانم.

وی در ادامه به رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان اشاره و تصریح کرد: از لحاظ مالی حرفی نمی‌زنم اما 11 سال است که در تیم ملی حضور دارم با این وجود باباگلیان رئیس هیئت یک مرتبه هم بر سر تمرینات من در چمن حضور پیدا نکرده و یک خسته نباشید ساده هم به من نگفته است.

نادری اضافه کرد: در حال حاضر که از تیم ملی کنار گذاشته شده‌ام هیچ فردی از من حمایت نکرده و باباگلیان نیز به خودش زحمت نداده که پی‌گیر کارهای من در تیم ملی شود و حداقل به تهران برود و حق من را برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک لندن بگیرد.

وی تصریح کرد: اگر رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان یک فرد به واقع ورزشی بود از استانی به بزرگی اصفهان و با این ظرفیت و استعداد حداقل می‌بایستی شش ملی‌پوش در تیم‌های ملی حضور می‌داشت.

عضو اصفهانی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان در ماده پرتاب نیزه گفت: به دلیل اینکه باباگلیان در شهرداری حضور دارد فرصت اینکه وقت کافی برای ورزشکاران خود بگذارد را ندارد.

وی در پایان افزود: از تمام مردم ایران به دلیل اینکه نتوانستم یک مرتبه دیگر برای تیم ملی ایران افتخارآفرینی کنم عذرخواهی می‌کنم اما تمام حقایق را پس از اینکه از ورزش حرفه‌ای کنار رفتم می‌گویم و به طور حتم تمام تلاش خود را برای حضور پرقدرت‌ در رقابت‌های آینده تیم ملی انجام می‌دهم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول