اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

ورزشکاران مازندرانی در 6 رشته المپیکی حضور دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت :11 ورزشکار المپیکی مازندران در شش رشته ورزشی در این مسابقات حضور می‌یابند.

ورزشکاران مازندرانی در 6 رشته المپیکی حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، نصرالله پریچهره ظهر امروز در آیین افتتاح سالن ورزشی جهان پهلوان حسین توکلی با تبریک اعیاد شعبانیه از مدیران عرصه کار و تلاش به خاطر همراهی با ورزش تقدیر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: مجموعه ورزش و جوانان سعی می‌کنند برای جوانانی که پرچمدار کشور در میدان‌های ورزشی هستند الگوسازی کند تا نمادی از یک جوان ایرانی به جهانیان عرضه شود.

پریچهره درباره سالن ورزشی محمودآباد بیان داشت: این سالن قرار بود خیلی زودتر از این زمان افتتاح شود اما سیاست ما بر این است که مجموعه‌های ورزشی بدون نقص در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد و از این رو افتتاح سالن ورزشی محمودآباد با تاخیر امروز انجام شد.

نماینده عالی وزارت ورزش و جوانان در مازندران با اشاره به پیشرفت مازندران در اجرای برنامه پنجم توسعه در بخش سرانه ورزشی ابراز داشت:  اما این مقدار برای استعداد بالای ورزش مازندران کافی نیست و باید همه تلاش کنیم که سرانه ورزشی مازندران جوابگوی این همه استعداد در ورزش مازندران باشد.

این مسئول با اشاره به کسب 11 سهمیه المپیک از سوی ورزشکاران مازندرانی خاطرنشان کرد: مازندران با جمعیتی بیش از 3 میلیون نفر این میزان سهمیه ورودی المپیک را کسب کرد در حالی که استان‌های بزرگی همچون تهران، خوزستان  و اصفهان موفق به کسب 9 سهمیه شدند.

پریچهره درباره حضور ورزشکاران در المپیک لندن ابراز داشت:  همه ورزشکاران غیرتمند ایرانی تلاش می‌کنند که پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی را در همه دنیا و این بار در لندن که همواره دشمنی خود با ایران را ثابت کرده است به اهتزاز درآورد.

وی اضافه کرد: ورزشکاران مازندرانی نیز در شش رشته ورزشی با ذکر ائمه اطهار و دعای خیر مردم برای افتخارآفرینی در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه ورزشی محمودآباد ابراز داشت: امیدواریم ورزش توأم با معنویت در این سالن ایجاد شود.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول