اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو:

بدون دلیل از تیم اعزامی به پارالمپیک حذفم کردند

خبرگزاری فارس: قهرمان بازی‌های آسیایی پارالمپیک گوانگ‌جو گفت: با وجودی همه سختی‌هایی که برای کسب سهمیه پارالمپیک لندن کشیدم، مرا از تیم اعزامی حذف کرده‌اند و هیچ پاسخ قانع کننده‌ای نیز نمی‌دهند.

بدون دلیل از تیم اعزامی به پارالمپیک حذفم کردند

فرهاد رایگا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: براساس برنامه فدراسیون قرار بود از ورزشکاران رکوردگیری کنند، اما به دلیل عوارض ناشی از جانبازی به مدت 10 روز در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اصفهان بستری بودم و نتوانستم در رکوردگیری شرکت کنم.

وی ادامه داد: سپس تمام مدارک بستری شدن در بیمارستان را با مشکل فراوان به بیمارستان بردم، اما فدراسیون مدارک پزشکی مرا قبول نکرد و اعلام کردند باید همان روز در رکوردگیری شرکت می‌کردم.

ملی‌پوش دو و میدانی جانبازان و معلولان با بیان اینکه اعتراضش را نسبت به این مسئله به کمیته پارالمپیک نیز اعلام داشته است، تصریح کرد: ورزشکاران المپیکی تا 18 تیرماه فرصت دارند سهمیه المپیک بگیرند، اما برای ورزشکاران پارالمپیک چنین قوانینی را وضع کرده‌اند.

وی با اشاره به دشواری‌هایی که برای کسب سهمیه پشت سر گذاشته است، بیان داشت: از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستم و تصور می‌کنم بتوانم مدال طلای پارالمپیک را به دست بیاورم، اما فدراسیون جانبازان و معلولان بدون دلیل موجه مرا از ترکیب تیم کنار گذاشته است.

رایگا افزود: دستم به جایی بند نیست و نمی‌دانم چگونه باید نگذارم حقم را تضییع کنند.

انتهای پیام/خ30/x4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول