اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمانداران اعزامی به المپیک لندن با علمای قم دیدار می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس کارگروه مخاطبان نخبه ورزشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از دیدار کمانداران اعزامی کشورمان به المپیک لندن با علما و مراجع در قم خبر داد.

کمانداران اعزامی به المپیک لندن با علمای قم دیدار می‌کنند

علی عباس‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برای این منظور رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان و همچنین اعضای اعزامی به بازی‌های المپیک 2012 لندن روز سه شنبه در شهر مقدس قم حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: بنا بر هماهنگی کارگروه مخاطبان نخبه ورزشی دفتر تبلیغات اسلامی استان قم، محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان به اتفاق نادر منوچهری‌مقدم و ساره اسدی اعضای اعزامی به المپیک 2012 لندن و تنی چند از دیگر مسئولان فدراسیون ابتدا در پژوهشکده دفتر تبلیغات اسلامی قم با آیت‌الله حائری‌شیرازی از اساتید حوزه علمیه قم دیدار می‌کنند.

رئیس کارگروه مخاطبان نخبه ورزشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: بعد از دیدار با آیت‌الله حائری‌شیرازی و شنیدن سخنان ایشان، کمانداران کشورمان با آیت‌الله گرامی و آیت‌الله حسینی‌بوشهری دیدار خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سپس مسئولان فدراسیون و کمانداران کشورمان راهی بارگاه مطهر و ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) خواهند شد تا به ساحت کریمه اهل‌بیت ادای احترام کنند.

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان بر سر تغییر ملی‌پوشان المپیکی تیراندازی با کمان و پس از برگزاری جلسات متعدد با حضور نمایندگان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان، در نهایت تصمیم بر آن شد که نادر منوچهری‌مقدم و ساره اسدی به عنوان المپیکی‌های تیراندازی با کمان ایران جایگزین میلاد وزیری و زهرا دهقان شوند. 

همچنین کمیته ملی المپیک کشورمان در آخرین مهلت ارسال اسامی المپیکی‌ها به کمیته برگزار کننده بازی‌های المپیک 2012 لندن در کشور انگلیس، اسامی نادر منوچهری‌مقدم و ساره اسدی را به عنوان المپیکی‌های تیر و کمان معرفی کرد.

بر این اساس میلاد وزیری و زهرا دهقان که سهمیه‌های تیراندازی با کمان کشورمان در بازی‌های المپیک 2012 را به دست آورده بودند، شانس خود را برای حضور در پر مخاطب‌ترین رویداد ورزشی سال جاری جهان را از دست دادند.

بر اساس اعلام فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان، میلاد وزیری و زهرا دهقان در اعتراض به تغییر کادر فنی تیم ملی اردوهای تیم ملی را ترک کردند که در نهایت با تصمیم شجاعی رئیس فدراسیون تیر و کمان شانس حضور در بازی‌های 2012 را از دست دادند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول