اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

کسب مدال المپیک برای ورزشکاران اردبیل دور از دسترس نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در کاروان ورزشکاران استان اردبیل برای حضور در مسابقات المپیک و پاراالمپیک چهار نفر حضور دارند که کسب مدال رنگین از سوی آنها دور از دسترس نیست.

کسب مدال المپیک برای ورزشکاران اردبیل دور از دسترس نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته جوان در اردبیل اظهار داشت: دایره فعالیت ما در حوزه ورزش آماتور است و برای رسیدن به یک نگاه حرفه‌ای در این زمینه باید زیرساخت‌ها و حمایت‌های مالی قوی را شاهد باشیم تا بتوانیم تیم‌های ورزشی خود را در لیگ‌های برتر قادر به رقابت با سایر تیم‌ها ببینیم.

وی تصریح کرد: برای حضور در لیگ‌های حرفه‌ای و برتر در رشته‌های مختلف نگاه جامع و به دور از احساس از اصلی‌ترین مطالبه و خواسته‌ها است به طوری که ما در استان اردبیل به رغم این‌که ورزشکاران توانمند و با استعداد داریم با جذب اسپانسرهای مالی روبه‌رو هستیم.

پازاج در ادامه خاطرنشان کرد: در حالی که چند روزی به المپیک باقی‌مانده است چهار نماینده استان اردبیل در المپیک لندن خودشان را آماده حضور در این رقابت‌ها می‌کنند تا با کسب مدال بتوانند از جایگاه استان اردبیل به شایستگی دفاع کنند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به برپایی اولین نمایشگاه ستاد اوقات فراغت در اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا سعی کردیم به دغدغه خانواده‌ها در غنی کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان پاسخ دهیم به طوری که در چهار روز برگزاری نمایشگاه اطلاع‌رسانی اوقات فراغت استقبال خوبی را از سوی جوانان و نوجوانان شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: برنامه‌های اوقات فراغت در 9 محور ورزشی، هنری، فرهنگی، اردوهای جهادی، تحقیق و پژوهش و... تدارک دیده شده است که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های در نظر گرفته شده از برنامه‌های این مجموعه استفاده کنند.

به گزارش فارس، دبیر ستاد اوقات فراغت استان بیان کرد: جوانان ما در عرصه توسعه و پیشرفت کشور مصمم به کار و تلاش و مجاهدت هستند به طوری که موفقیت‌های جوانان ما در صحنه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و دستیابی به تکنولوژی‌های نوین و بسیاری از صحنه‌های عمران و آبادانی کشورمان را از لحاظ امنیتی بیمه کرده است.

پازاج در ادامه سخنان خود به چارت جدید اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد و افزود: ما در چارت جدید دو معاونت ورزشی و جوانان داریم که به جد پیگیر مسایل و مشکلات جوانان در حوزه‌های مختلف هستند که یکی از این حوزه‌ها مربوط به ورزش و شور و نشاط جوانان است که در قالب طرح اوقات فراغت به آنها نگاه واقعی شده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول