اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

کسب 4 سهمیه المپیک توسط ورزشکاران استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: استان بوشهر در حال حاضر یک سهمیه المپیک و سه سهمیه پارالمپیک برای کشور ایران کسب کرده است.

کسب 4 سهمیه المپیک توسط ورزشکاران استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا جمشیدی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه‌سواری استان بوشهر با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امیدواریم در این ایام با برگزاری این مجمع انتخاباتی، شاهد تحولات بسیاری در راستای هیئت دوچرخه‌سواری باشیم.

وی افزود: استان بوشهر در بحث ورزش از ظرفیت‌ها و استعدادهای قابل توجه‌ای برخوردار است.

جمشیدی گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر به‌عنوان استان محروم در کشور معرفی شده است اما، در بحث زیرساخت‌های عمرانی و ورزشی از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستیم و تاکنون قهرمانان ارزشمندی نیز به کشور معرفی کرده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد: استان بوشهر در حال حاضر یک سهمیه المپیک و سه سهمیه پارالمپیک برای کشور ایران کسب کرده است و این سهمیه‌ها با وجود کمبود امکانات در سطح استان بوده و کسب چهار سهمیه یک کار بسیار بزرگ و ارزشمند است.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته با توجه به مشکلات مالی بسیار در استان بوشهر، بیش از 500 قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزشی کسب شد و شاهد درخشش ورزشکاران بوشهری در عرصه‌های ملی و فراملی بودیم.

جمشیدی بیان کرد: ما با وجود کمبود امکانات که در سطح استان بوشهر داریم اما، ورزشکاران استان با تمام وجود در میادین و مسابقات ظاهر می‌شوند.

وی با تقدیر از زحمات استاندار و معاونان استانداری استان بوشهر افزود: انصافا در عرصه ورزش بخش دولت و استانداری استان بوشهر همیاری بسیاری داشته‌اند و نسبت به خیلی از استان‌های کشور جلوتر هستیم و امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش برود که شاهد درخشش چشمگیر ورزشکاران بوشهری در تمامی عرصه‌ها و میادین ورزشی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: استان بوشهر در بخش دوچرخه‌سواری توانسته است این رشته را در بین تمامی شهرستان‌های استان فعال کند و اکنون فضای دوچرخه‌سواری در استان عوض شده است.

وی اظهار کرد: با استعدادهایی که جوانان ما در رشته دوچرخه‌سواری دارند می‌رود که این رشته به صورت حرفه‌ای در استان توسعه پیدا کند که تاکنون نیز شاهد تحولات بسیاری در رشته دوچرخه‌سواری استان بوشهر بوده‌ایم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول