اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

کسب 11 سهمیه المپیک توسط مازندرانی‌ها نماد استعداد ویژه است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: سهمی را که امروز جوانان مازندرانی برای ورودی المپیک 2012 کسب کردند، نمادی از استعدادهای ارزشمند جوانان ورزشکار در عرصه قهرمانی و پهلوانی است.

کسب 11 سهمیه المپیک توسط مازندرانی‌ها نماد استعداد ویژه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، سید علی اکبر طاهایی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح رسمی سالن ورزشی جهان پهلوان حسین توکلی این شهر بیان داشت: در تقارن میلاد باسعادت صاحب اصلی انقلاب و ایران سرافراز، حضرت ولی عصر (عج) با سالگرد فاجعه جانسوز هفتم تیر که به شهادت متفکر بزرگ انقلاب شهید بهشتی و جمعی از دلدادگان به امام امت انجامید، امروز شاهد به بار نشستن یکی دیگر از فعالیت‌های عمرانی نظام در پاسخگویی به مطالبات مردم به ویژه جوانان و نوجوانان هستیم.

* ورزش متعلق به سن مشخصی نیست

استاندار مازندران تصریح کرد: کشور و مازندران در عرصه ورزش قهرمانی صاحب افتخارات ارزشمندی شدند و سهمی را که امروز جوانان مازندرانی برای ورودی المپیک 2012 احراز کردند، نمادی از استعدادهای ارزشمند جوانان ورزشکار در عرصه قهرمانی و پهلوانی است.

طاهایی افزود: امروز برای ما توجه به نیازهای جامعه در بخش‌های مختلف به ویژه توجه به نیازهای ورزشکاران بسیار حائز اهمیت است و ورزش برای همه آحاد مردم لازم و ضروری است چرا که ورزش متعلق به سن مشخصی نیست.

* ورزش همگانی یک ضرورت است

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: ورزش قهرمانی در سن مشخصی است اما ورزش همگانی یک ضرورت است و می‌دیدیم که امام راحل در زمان حیات پربرکت خود هر روز ورزش راهپیمایی را انجام می‌دادند و حتی در زندان رژیم منحوس پهلوی نیز این مهم را فراموش نمی‌کردند.

استاندار مازندران با اشاره به هنرنمایی ورزشکاران و قهرمانان محمودآباد ابراز داشت: قهرمانان بزرگی در عرصه‌های مختلف از این دیار روییدند که بارزترین آنها شهدای گرانقدر این خطه بودند که برای دفاع از ارزش‌های نظام با اهدای خون خود قهرمانانه در عرصه‌ها حضور یافتند.

طاهایی اضافه کرد: شهرستان محمودآباد زادگاه بزرگانی از جمله مفسر بزگ نهج البلاغه کشور مرحوم دشتی  و مادر بزرگوار چهره منور همیشگی تاریخ دیانت و دین باوری و معرفت اهل بیت، علامه حسن زاده آملی است و از این رو شهرهای محمودآباد و سرخرود در پیشانی این استان همواره می‌درخشند.

*مردان و زنان افتخارآفرین در پهنای مازندران

عالی‌ترین مقام اجرایی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر ابراز داشت: 31 سال قبل منافقین کوردل و دشمنان انقلاب فکر می‌کردند که با شهادت رساندن شهید بهشتی و 72 عنصر اصلی انقلاب، امام راحل را بی‌یاور و انقلاب اسلامی را ابتر می‌کردند اما امروز پس از گذشت این همه سال مسئولان کشور همواره از سازندگی و عمران و آبادانی صحبت می‌کنند که همه اینها از برکت تداوم انقلاب اسلامی نشات می‌گیرد.

طاهایی با ستایش جامعه زنان کشور بیان داشت: جامعه بزرگوار زنان که مادر قهرمان شهدا، جانبازان و آزادگان از میان آنها برخواسته است امروز در چارچوب حجاب اسلامی در عرصه‌های ورزشی، عرصه دانش پژوهی و دیگر عرصه‌ها موفقیت‌های چشمگیری را کسب کردند و مردان نیز در علم و دانایی و ورزش افتخارآفرینی می‌کنند.

* شهرستان محمودآباد در عرصه‌های انقلاب پیشرو بوده است

استاندار مازندران تصریح کرد: امروز نیز انقلاب اسلامی از نسل نوخاسته انقلاب یعنی جوانان و نوجوانان برای در رکاب رهبری عزیز بودن، یارگیری می‌کند.

مسئول ارشد اجرایی مازندران خاطرنشان کرد: شهرستان محمودآباد در همه عرصه‌های انقلاب پیشرو بوده است که نمونه تازه آن شرکت پرشور مردم در انتخابات مجلس نهم بود که افتخارآفرینی ارزشمندی برای مازندران به همراه داشت.

طاهایی در پایان اذعان داشت: باید با برنامه‌ریزی مناسب پروژه‌های بر زمین مانده را تکمیل کنیم تا طعم شیرین عمران و آبادانی همواره به کام مردم شیرین بماند.

انتهای پیام/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول