اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران:

حافظان انقلاب باید آسایش مردم را تامین کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران خطاب به مسئولان گفت: مسئولان و همه کسانی که امروز برای حفظ انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند باید آسایش مردم را تامین کنند.

حافظان انقلاب باید آسایش مردم را تامین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید محمد حاج‌آقامیر پس از بازدید از جشنواره تابستانی که در بوستان جانبازان محله 13آبان منطقه 20 در حال پیگیری است با حضور در جمع مردم شهیدپرور شهرری با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی منطقه 20 اظهار داشت: خانواده‌ها نیازمند یک محیط سالم برای تربیت فرزندان هستند و به فضل خدا در شهرری با وجود پتانسیل‌های ورزشی فضای مناسبی برای تربیت جوانان و نوجوانان وجود دارد.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به فعالیت‌هایی که در فصل اوقات فراغت صورت می‌گیرد، گفت: سازمان ورزش شهرداری تهران از ابتدای ماه شعبان‌المعظم تاکنون 23 روز است که در خدمت مردم غیور شهر تهران است و تا امروز بیش از یک میلیون و 400 شهروند تهرانی از جشنواره تابستانی بازدید کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با ایجاد شادی و نشاط برای مردم غیور ایران اسلامی عنوان کرد: امروز روحانیت، مدیران، مسئولان و همه کسانی که برای حفظ انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند باید آسایش مردم را تامین کنند.

حاج‌آقامیر استقبال میلیونی شهروندان از جشنواره تابستانی را از نقاط قوت این جشنواره دانست و تاکید کرد: باید در راستای سلامت و شادی شهروندان تلاش کرد و در کنار همه فعالیت‌ها باید به توسعه اماکن ورزشی برای تحقق این مهم توجه کرد.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید با تلاش و کوشش در حوزه تفریح و ورزش نگرانی ذهنی و فکری مسئولان را در حوزه آسیب‌های اجتماعی برطرف کنیم.

این گزارش حاکی است، جشنواره تابستانی در سال جاری در مناطق 22‌گانه شهر تهران در حال برگزاری است.

با توجه به اینکه از ابتدای ماه شعبان تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند، پیش‌بینی می‌شود با افزوده شدن منطقه 20 به این جشنواره تعداد بازدیدکنندگان از مرز 2 میلیون نفر بگذرد.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول