اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس:

خبرگزاری فارس تبیین کننده ارزش‌های والای انقلاب است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردوس گفت: خبرگزاری فارس تبیین کننده ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و منتقل‌کننده آن به جهانیان است.

خبرگزاری فارس تبیین کننده ارزش‌های والای انقلاب است

علیرضا ایمانی‌دوم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، به مناسبت 20 تیرماه آغاز فعالیت خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی اظهار کرد: انتقال صحیح، سریع و به موقع اخبار و اطلاعات از مهم‌ترین شاخصه‌های یک رسانه موفق و مورد پسند است.

وی افزود: خبرگزاری فارس به عنوان یک خبرگزاری موفق توانسته‌ است اخبار و اطلاعات استان و حتی کشور را زودتر از سایر رسانه‌ها منعکس کند؛ بنابراین سرعت بالای تبادل اطلاعات از سوی خبرگزاری فارس سبب محبوبیت و مقبولیت این خبرگزاری شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عملکرد واقع‌بینانه و بصیرت‌‌‌مندانه خبرگزاری فارس در جریان فتنه 88 اشاره و تصریح کرد: عملکرد ارزنده و بی‌نظیر خبرگزاری فارس در خنثی‌سازی فتنه 88 به یادماندنی است.

ایمانی‌دوم تصریح کرد: حفظ و ترویج ارزش‌های علمی و فرهنگی جامعه در گروی مجاهدت‌های خالصانه خبرنگارانی است که روح و فکر والایشان سرشار از عشق به اسلام ناب محمدی (ص)، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

وی گفت: خبرگزاری فارس با منش ولایت‌مدارانه خود توانسته است در عرصه تبلیغاتی نقش مؤثری در برابر تهاجمات بیگانگان ایفا کند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس افزود: خبرگزاری فارس در ارتباط با تبیین و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب و صدور پیام آن به جهان نقش مؤثری به عهده داشته است.

ایمانی‌دوم با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع تصریح کرد: مردم باید در کنار روزنامه به خبرگزاری‌ها نیز توجه داشته باشند چرا که سرعت انتقال اخبار در خبرگزاری بسیار بیشتر از روزنامه‌ است.

وی انعکاس سریع و به موقع اخبار، پرهیز از انعکاس اخبار مغرضانه، شیوه نگارش و همچنین تحلیل اخبار سیاسی کشور را از مهم‌ترین ویژگی‌های ارزنده خبرگزاری فارس دانست.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول