اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

با وجود توطئه دشمنان این انقلاب به ظهور حضرت حجت (عج) منتهی می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین گفت: من مطمئن هستم و یقین دارم با وجود دشمنی‌های دشمنان، این انقلاب به ظهور حضرت ولی عصر (عج) منتهی می‌شود البته همه ما باید به وظایف خود به نحو احسن عمل کنیم.

با وجود توطئه دشمنان این انقلاب به ظهور حضرت حجت (عج) منتهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اولین همایش و نمایشگاه تخصصی جریان‌شناسی گروهک تروریستی منافقین توسط اداره اطلاعات شهرستان‌های ورامین و پیشوا برگزار شد.

در نمایشگاه فوق که برای نخستین‌بار در کشور و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ابراهیم خدابنده عضو جدا شده گروهک منافقین به بیان مطالبی در مورد این گروهک تروریستی پرداخت.

لازم به ذکر است همایش و نمایشگاه فوق با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، بهنام ستاری فرماندار شهرستان پیشوا و جمع کثیری از سربازان گمنام سازمان اطلاعات استان تهران و اداره اطلاعات شهرستان‌های ورامین و پیشوا و مسئولان ادارات و نهادهای این دو شهرستان، اساتید، اعضای هیئت علمی دانشگاه و دانشجویان دانشگاه‌های ورامین و پیشوا برگزار شد.

همه ما باید به وظایف خود به نحو احسن عمل کنیم

آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین هنگام افتتاح نمایشگاه و همایش مذکور طی سخنانی ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) نقش اطلاعات در خنثی‌سازی فتنه‌های ضد انقلاب و منافقین را بسیار اساسی دانسته و خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم و یقین دارم علی‌رغم دشمنی‌های دشمنان این انقلاب به ظهور حضرت ولی عصر (عج) منتهی می‌شود، البته همه ما باید به وظایف خود به نحو احسن عمل کنیم.

17 هزار و 160 شهید ترور در کشور

کارشناس تروریست و جریان‌شناسی منافقین در این همایش نیز طی سخنانی ابراز داشت: 17 هزار و 160 شهید ترور در کشور داریم که از کودک سه ساله تا مسئولان عالی رتبه کشور در این آمار قرار دارند.

وی گفت: بیش از 500 هزار شهید عراقی نیز با همکاری جریان نفاق در عراق به شهادت رسیدند.

در این نمایشگاه که در سالن آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، بحث‌های تخصصی پیرامون پروژه‌های تخصصی و جاسوسی گروهک منافقین صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول