اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا:

برپایی یادواره‌ شهدا موجب تداوم سیره انقلاب می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: برپایی یادواره‌ شهدا موجب تداوم سیره انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های انقلاب می‌شود.

برپایی یادواره‌ شهدا موجب تداوم سیره انقلاب می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی عباسی در حاشیه یادواره شهدای شهر شال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه شهدا همواره راه صحیح زندگی و منش سعادت‌مندی را به ملت ایران آموختند، اظهار کرد: امروز تک تک ما وظیفه داریم تا با حرکت دائم و مستقیم در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی سبب افزایش توان و اقتدار نظام اسلام شویم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: باید به یاد داشته باشیم که رزمندگان اسلام با قدرت و اراده معنوی خویش موجب دفع حملات متجاوزان شدند و امروز ما نیز باید اینگونه در برابر تهاجم دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به  اینکه برپایی اردو‌ها و کاروان‌‌های زیارتی راهیان نور گامی مؤثر و ویژه برای آشنایی هرچه بیشتر آحاد ملت و به ویژه جوانان و نوجوانان کشور با فرهنگ والای شهید و شهادت است، تصریح کرد: در این زمینه نقش نهاد‌های فرهنگی بسیار زیاد است و باید با اشاعه درست و کامل فرهنگ جبهه و جنگ زمینه‌ساز ایجاد نظام پر قدرت و عزت‌مند بر مبنای احکام اسلامی شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری پیرامون لزوم توجه به مسائل فرهنگی و دینی در سطح جامعه عنوان کرد: همه باید با کار و تلاش مداوم عرصه را برای تحقق منویات رهبری در حوزه فرهنگ اسلامی مهیا کرده و سبب شکست دشمنان اسلام شویم.

عباسی با بیان اینکه برپایی یادواره‌های شهدا در سراسر کشور به نسل جوان برای بهتر شناختن ارزش والای مقاومت کمک بسیاری می‌کند، بیان کرد: لازم است تا با تولید آثار و محصولات دینی در حوزه دینی موجب تداوم سیره و رویه انقلاب اسلامی شویم و به توسعه فرهنگی در کشور کمک کنیم.

وی با بیان اینکه حضور جوانان و نوجوانان در اینگونه مراسم‌ها نشان‌دهنده اوج ارادت و ولایت‌مداری این گروه به فرهنگ جهاد و ایثار است، تصریح کرد: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به خوبی دریافته‌اند که با توطئه‌ها و دسیسه‌های ضد بشری خود نمی‌توانند فرهنگ اسلامی و اصل معیار‌های جاودانه انقلاب را دچار خدشه و سقوط کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: باید با همت و پشتکار قوی زمینه را برای اقتدار و عزت ایران اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی در تمام عرصه‌ها مهیا کنیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول