اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری:

پاسداری از انقلاب اسلامی وظیفه دینی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی ایران یک وظیفه دینی برای ملت ایران است.

پاسداری از انقلاب اسلامی وظیفه دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی در دیدار با کارکنان و خانواده‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پیرامون ویژگی‌های پاسداری، اظهار داشت: این عزیزان در همه عرصه‌های انقلاب با تمام وجود حضور داشته‌اند و از تعریف و تمجیدهای حضرت امام خمینی(ره) و فرمانده معظم کل قوا از پاسداران دارای معانی ژرف و عمیق است.

وی افزود: امروز در اقصی نقاط جهان، نتیجه انقلاب اسلامی را به یمن زحمات، فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی پاسداران و بسیجیان می‌بینیم.

محمدسلیمانی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی‌(ره)  گفت: رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران فرمودند من به دست و بازوی شما پاسداران بوسه می‌زنم که این افتخاری بس بزرگ برای پاسداران انقلاب اسلامی ایران است و باید بدانیم که همه موفقیت‌های حاصله در هشت سال جنگ تحمیلی و گذشت بیش از سه دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی به پاس حمایت‌های همه‌جانبه خانواده‏های این افراد است.

وی تکلیف‌گرایی و ولایت‌مداری را از بهترین محاسن پاسداران برشمرد و خطاب به خانواده‌ها افزود: همسران شما از بهترین فرزندان این سرزمین هستند که در راه تعالی انقلاب اسلامی، حمایت از ولایت و حراست از کیان اسلامی در همه عرصه‌ها حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول