اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

دشمن بی‌حجابی را رمز شکست انقلاب اسلامی می‌داند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان تنها رمز شکست انقلاب اسلامی ایران را ترویج بدحجابی و بی‌حجابی در مجامع عمومی قرار داده‌اند تا بتوانند بر عقاید مردم چیره شوند.

دشمن بی‌حجابی را رمز شکست انقلاب اسلامی می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فتاحی سه‌شنبه شب در همایش حجاب و عفاف در ارومیه اظهار داشت: بانوان محجبه و به‌ویژه دارندگان حجاب برتر در سطح جامعه به عنوان مبلغان عرصه حجاب و عفاف شناخته می‌شوند چرا که این افراد دارندگان نشان زرین پاکدامنی در دین اسلام هستند.

وی افزود: حضور در سطح جامعه و مجامع بین‌المللی با پوشش کامل نشانگر برتری دین اسلام بر سایر ادیان است و به نوعی تبلیغ سلامت زن ایرانی در میان جهانیان به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی تمام توان آمریکا، اسرائیل و معاندان نظام انقلاب اسلامی ایران براندازی نظام و حکمرانی بر مردم از طریق ترویج بی‌بند و باری در سطح جامعه است اما زنان و مردان ایرانی با هشیاری همیشگی خود پاسخ دندان‌شکن به این تهاجمات داده‌اند.

وی حجاب را نمادی از اسلام، دیانت و تقوای اسلامی دانست و عنوان داشت: حکومت‌های غربی قادر به تحمل حجاب مسلمانان نبوده و به همین دلیل در صدد برخورد جدی با این پدیده است تا شاید بتوانند از پیشروی اسلام در سایر نقاط جهان جلوگیری کنند.

فتاحی ممانعت از ورود افراد خوش‌حجاب به مجامع عمومی و رسمی را یکی از راه‌های غلبه بر اسلام برشمرد و گفت: زنان مسلمان به هیچ نحوی در برابر این گونه درخواست‌ها سر فرود نیاورده و در هیچ شرایطی حاضر به پذیرش چنین اقدامی نخواهند بود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، مشکل اساسی والدین در آموزش حجاب صحیح به فرزندان را در نحوه تربیت عنوان و تصریح کرد: تنها مشکلی که در مراحل تربیت وجود دارد مرحله معرفت است که متاسفانه سرمنشأ بسیاری از لغزش‌های اجتماعی در جامعه است چرا که معرفت به ذات احکام موجب دوری جوانان از لغزش‌های احتمالی می‌شود.

فتاحی در پایان اظهار داشت: پوشش و حجاب در زنان و مردان موجب در امان ماندن آنها از هرگونه لغزش و آسیب‌های احتمالی بوده و می‌تواند پلی به سوی آینده مترقی جوامع انسانی نیز به حساب آید.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول