اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی:

هنرمندان پیام انقلاب را به جهان ابلاغ کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: هنرمندان با زبان هنر به راحتی می‌توانند پیام انقلاب و اسلام را به جهان ابلاغ کنند.

هنرمندان پیام انقلاب را به جهان ابلاغ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدحسن آصفری ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب در محل حوزه هنری استان مرکزی اظهار داشت: امروز ابزار هنر بهترین ابزار برای انتقال ارزش‌های انقلاب به جهانیان است که هنرمندان می‌توانند بهترین استفاده را از این ابراز ببرند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمن از تمام امکانات برای نابودی اسلام بهره می‌برد، ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن تنها از طریق زبان هنر و خلق آثار فاخر هنری میسر است که می‌طلبد هنرمندان به این اصل مهم توجه داشته باشند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به نقش هنرمندان در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف گفت: استراتژی فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه با استفاده از هنر نهادینه می‌شود که مشارکت همه در این اصل مهم ضروری است.

آصفری افزود: عنصر هنر یکی از نکات حائز اهمیت است و یکی از راهکارها در راستای مشارکت مردم در برنامه‌های دولت‌ها در هر جامعه‌ای استفاده از هنر و هنرنمایی است.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی نیز با بیان اینکه باید حوزه هنری را امید هنر انقلاب نامید گفت: مواضع حوزه هنری مواضعی انقلابی است و این نهاد بدون هیچگونه ترسی در انجام وظیفه خود با تولید آثاری که مبین ارزش‌های اسلامی و انقلابی است راسخ و استوار گام برمی‌دارد.

سینا دلشادی با اشاره به انتشار کتاب گوهر افزود: کتاب گوهر اولین کتابی است که در سطح کشور با موضوع حجاب و عفاف رونمایی می‌شود.

به گفته وی آثار این کتاب شامل 40 اثر عکاسی از 14 هنرمند فعال خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی با موضوع حجاب و عفاف است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول