اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

دشمنان با ایجاد شبهات به دنبال انتقام گرفتن از انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب با القاء شبهات فکری و فرهنگی در جامعه به دنبال انتقام گرفتن از انقلاب هستند.

دشمنان با ایجاد شبهات به دنبال انتقام گرفتن از انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام ناصر سقای‌بی‌ریا پنجشنبه شب در همایش بزرگ ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان قم که در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفای قم برگزار شد خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی در تمام ابعاد و در همه عرصه‌ها رشد و ارتقاء چشمگیری یافته و در قلب اروپا و آمریکا تأثیرگذار است.

وی با اشاره به هجمه شدید تبلیغاتی دشمنان علیه مرزهای فکری و عقیدتی نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: همه این دشمنی‌ها به دلیل خساراتی است که انقلاب اسلامی به نظام سلطه وارد آورده و امروز دشمنان با القاء شبهات فکری و فرهنگی در جامعه به دنبال انتقام گرفتن از انقلاب هستند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در اوج قله‌های عزت و افتخار قرار گرفته و دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها بسیار بالا و رو به رشدی است اظهار داشت: روحانیون و ائمه جماعات می‌توانند ظرفیت عظیم مساجد را به خوبی برای دستیابی به اهداف متعالی نظام اسلامی به کار بگیرند.

وی با اشاره به پیچیدگی‌های فضای ارتباطی و اطلاعاتی جهان امروز خاطر نشان کرد: همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون ناکام مانده و نه تنها آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب در میان ملت ایران افول پیدا نکرده بلکه پایبندی مردم به اصول انقلاب هر روز بیشتر می‌شود.

سقای‌بی‌ریا با بیان اینکه مردم کشورمان و ملت‌های مسلمان منطقه نسبت به عظمت و جایگاه انقلاب اسلامی به مرحله یقین رسیده‌اند تصریح کرد: خیزش موج بیداری اسلامی و الگوبرداری مسلمانان از ملت غیور ایران، قطعا ریشه‌های نظام سلطه و استکبار در کشورهای منطقه را به زودی از میان می‌برد.

وی در پایان با بیان اینکه مسجد تأثیرگذارترین نهاد فرهنگی در نظام اسلامی و خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است خاطر نشان کرد: با فعال کردن پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد و تلاش مضاعف ائمه جماعات، می‌توان تحولات اساسی در فکر و فرهنگ جامعه ایجاد کرده و دین و معنویت را در جامعه تقویت کنیم.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول