اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

اندیشه مهدویت روح انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر اهرم گفت: اندیشه مهدویت روح انقلاب اسلامی است و باید مراکز آموزش عالی در جهت ترویج فرهنگ مهدویت تلاش کنند.

اندیشه مهدویت روح انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم حجت‌الاسلام عیسی راستگو ظهر امروز در نشست تخصصی مهدویت در دانشگاه آزاد اهرم نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: با اعتقاد و عشق به مهدی(عج) دلهای خود را از انتظار و امید پر کنید چرا که اندیشه مهدویت روح انقلاب اسلامی است و باید همه تلاش کنند تا ظهور آن حضرت نزدیک شود.

وی افزود: حرکت دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اهرم در برگزاری این نشست برای نخستین بار در شهرستان تنگستان قابل تقدیر است و امیدوارم که برگزاری این نشست‌ها در شهرستان ادامه داشته باشد.

فرماندار تنگستان نیز گفت: امروزه موضوع توجه به مهدویت امری بسیار مهم و ضروری است.

عبدالرسول زارع با اشاره به برگزاری مستمر چنین نشست‌هایی گفت: با توجه به تخریب‌هایی که غرب در مورد حضرت مهدی (عج) انجام داده است و می‌خواهد دیدگاه‌ها را نسبت به ظهور حضرت مهدی(عج) تغییر دهد باید چنین نشست‌هایی برگزار شود تا جوانان ما فریب دشمنان را نخورند.

زارع با تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اهرم در برگزاری این نشست گفت: فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اهرم در شهرستان تنگستان قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه آزاد اهرم نیز در این نشست اظهار داشت: امروزه توجه به موضوع مهدویت باید گسترش یابد تا زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.

محمود قدرتیان ادامه داد: امیدوارم که همه جوانان و دانشجویان پیوند قلبی و عاطفی‌شان را روزبه‌روز با حضرت مهدی ( عج ) بیشتر کنند و با آن حضرت انس پیدا کرده و عشق بورزند و در جلساتی که به نام حضرت برگزار می‌شود شرکت کنند.

قدرتیان افزود: از جوانان و دانشجویان می‌خواهم که در مورد حضرت مهدی و زمینه‌سازی برای ظهور بیشتر مطالعه کنند.

در پایان این نشست دو موضوع انتظار و و ولایت مورد بحث قرار گرفت و افراد در مورد مهدویت به گفتگو پرداختند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول