اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین:

توطئه‌های دشمن با رهبری امام خامنه‌ای خنثی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امام خامنه‌ای با خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و رهبری مطلوب حکومت اسلامی ایران اقتدار این نظام را افزایش داده است.

توطئه‌های دشمن با رهبری امام خامنه‌ای خنثی می‌شود

حجت‌الاسلام عباس نظری امروز به مناسبت گشایش نخستین مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه باید آحاد جامعه پشتیبان و پیرو خط ولایت فقیه باشند، اظهار کرد: مردم ایران با انجام دادن این عمل قطعا همه فتنه‌های دشمنان را خنثی و از همه بحران‌ها به سلامت عبور می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بعد از رحلت امام خمینی (ره) نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با بصیرت و آگاهی، آیت‌الله خامنه‌ای را به عنوان ولی‌فقیه انتخاب کردند، گفت: بیش از 22 سال از رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری می‌گذرد و ایشان به نحو احسن حکومت اسلامی را رهبری و مدیریت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان توطئه‌های بسیاری در بیش از 23 سال رهبری امام خامنه‌ای طراحی کردند، بیان کرد: ایشان با توانمندی و بصیرت سیاسی همه این توطئه‌ها را خنثی کرده و توانستند این نظام را به خوبی از گزند دشمنان حفظ کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ابراز کرد: امام خامنه‌ای سکان‌دار اصلی جامعه اسلامی ایران هستند که این نظام را به خوبی در برابر چالش‌های سیاسی جهان با بصیرت و بینش هدایت کرده تا دشمنان نتوانند ضربه‌ای به این نظام وارد کنند.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و نظامی کشور ایران مدیون رهبری ولایت فقیه است، اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب در همه‌ حوادث سخت و سرنوشت‌ساز کشور از جمله تحریم‌ها، توطئه‌های داخلی و خارجی و فتنه‌انگیزی دشمنان توانست ایران را در همه زمینه‌ها توسعه و پیشرفت دهد که این نشان‌دهنده عزت، نفوذناپذیری و عظمت نظام ایران است.

جوانان ایرانی ارادت ویژه‌‌ای به امام خامنه‌ای دارند

وی با اشاره به دیدارهای مختلف امام خامنه‌ای با مردم ایران اسلامی بیان کرد: اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان با عشق و شعور چشمگیری از ایشان استقبال می‌کنند و با دل و جان به سخنان ایشان گوش فرا داده و کلام ایشان را سرلوحه کارهای خود قرار می‌دهند که این امر بیانگر ارادت و احترام ویژه‌ آنان به ولایت فقیه است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب به جهاد علمی تأکید ویژه‌ای دارند، گفت: جوانان با پیروی از فرامین ایشان به موفقیت‌های خوبی در زمینه علمی رسیدند که تحقق این هدف عزت، استقلال و امنیت این کشور را افزایش داده است.

مردم ایران با پیروی از ولایت فقیه در برابر دشمنان پیروز می‌شوند

وی با بیان اینکه ولایت فقیه از مهم‌ترین و گسترده‌ترین مباحث در جوامع اسلامی است، یادآور شد: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در ایران فردی را که دارای همه شرایط رهبریت است انتخاب می‌کنند تا آحاد جامعه این نظام را به نحو مطلوبی مدیریت و آنان را به سوی سعادت و نیکی هدایت کند.

این مقام مسئول ابراز کرد: مردم جامعه اسلامی ایران با تبعیت و پیروی کامل از رهبری می‌توانند در همه زمینه‌های مختلف جامعه از جمله سیاسی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی در برابر توطئه‌های دشمنان موفق باشند.

نظری با اشاره به اینکه مردم ایران با تبعیت از فرمان امام خمینی (ره) توانستند علیه حاکمان ظالم به پیروزی برسند، اظهار کرد: امام راحل با رهبری مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی ایران را در شرایط سخت اقتصادی و نظامی به خصوص جنگ تحمیلی حفظ کرد تا بتواند اهداف و آرمانهای دین اسلام را در این کشور اجرا کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: اکنون مردم ایران با پیروی و پشتیبانی از امام خامنه‌ای ایشان را در اجرای اهداف و آرمان‌های دین اسلام در این کشور کمک می‌کنند تا جامعه آرمانی اسلامی در جامعه ایران تشکیل شود.

مردم ایران در حماسه تاریخی 9 دی جواب دندان‌شکنی به دشمنان دادند

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام فتنه‌ سال 88 را با هدف تضعیف جایگاه ولایت فقیه در ایران طراحی کردند، گفت: اقشار مختلف جامعه با آگاهی، بینش و بصیرت سیاسی توانستند این توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و با برگزاری راهپیمایی در حماسه تاریخی 9 دی جواب دندانش‌کنی به دشمنان این نظام بدهند.

نظری اضافه کرد: مردم با پشتیبانی و تبعیت کامل از امام خامنه‌ای به دشمنان اسلام از جمله آمریکا و انگلیس اجازه ندادند کوچکترین خدشه‌ای به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کنند که این بیانگر مطیع بودن مردم ایران به ولایت فقیه است.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول