اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کاشمر:

پس از رحلت امام، آیت‌الله خامنه‌ای هم‌چون خورشید درخشید

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان کاشمر گفت: پس از رحلت جان‌گداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای هم‌چون امام خمینی مثل خورشید درخشید و پرتوافشانی کرد.

پس از رحلت امام، آیت‌الله خامنه‌ای هم‌چون خورشید درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن حجت‌الاسلام مجید نصیری ظهر امروز در جمع عزاداران روح‌الله در محل هیئت رزمندگان اسلام بردسکن اظهار کرد: امام خمینی احیا‌ کننده اسلام و قرآن ناب محمدی در قرن حاضر است.

وی ادامه داد: جای جای میهن اسلامی امروز به تاسی از آرمان‌های بلند امام (ره) و اقتدا به سیره ولایی ایشان عشق و ارادت خود را به نمایش می‌گذارند.

استاد دانشگاه کاشمر افزود: ایران اسلامی در سه دهه انقلاب وفاداری خود را از امام و ولایت‌فقیه و نیز اطاعت از رهبر معظم انقلاب را به اثبات رسانده است.

در این مراسم ضمن مرثیه‌سرایی توسط مداحان اهل‌بیت(ع)عزاداران به سینه‌زنی پرداختند و در غم بیست و سه سال فراق امام خویش اشک ریختند.

آیت‌‌الله خامنه‌ای تداوم زلال جاری ولایت است

در ادامه این مراسم، امام جمعه بردسکن اظهار کرد: پس از رحلت جان‌گداز بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای هم‌چون امام خمینی(ره) مثل خورشید درخشید و پرتوافشانی کرد.

امینی افزود: انتخاب مقام معظم رهبری از ابتدا تاکنون، خواب را از دشمنان ایران گرفته و آنان را برآشفته است.

امینی اظهار داشت: جوانان و نسل جدید باید بیشتر با افکار امام راحل آشنا شوند.

وی با بیان اینکه امام خمینی همواره در اذهان ملت ایران و دنیا باقی خواهد ماند، گفت: وظیفه همه آحاد ملت، گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب بودن و عمل به منویات ایشان است.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول