اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ذوالنور:

اعتقاد ملت‌های مسلمان به آیت‌الله خامنه‌ای دشمن را عصبی می‌کند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: مشکل اصلی آمریکا در ایران و منطقه وجود رهبری است و امروز تمام ملت‌های مسلمان به اندیشه رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارند و این امر دشمنان را عصبانی می‌کند.

اعتقاد ملت‌های مسلمان به آیت‌الله خامنه‌ای دشمن را عصبی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در مصلای برازجان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران روزبه‌روز در مسیر موفقیت و بالندگی در حرکت است و امروز شاهد بیداری اسلامی با تأسی از انقلاب اسلامی ایران هستیم و این یک موفقیت بسیار ارزشمند برای انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: حرکت بیداری اسلامی موجب مشکلات و تنگناهای زیادی برای غربی‌ها شده و روزبه‌روز دامنه نفوذ جمهوری اسلامی ایران در دنیا تقویت می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: شخصیت وجودی حضرت امام خمینی(ره)، منحصر به فرد بود و تمام دنیا از هیبت و صلابت ایشان هراس داشتند.

ذوالنور تصریح کرد: مردم ما با شناخت امام خمینی(ره) بار انقلاب را به خوبی به دوش کشیدند و با به جان خریدن همه چیز پای اعتقاداتشان ایستادند.

وی بیان کرد:‌ روز به روز دوام و بقای انقلاب ما گسترده‌تر می‌شود و این به دلیل وجود ولی فقیه و رهبری است و اگر مقام معظم رهبری نبود، این انقلاب یا تطمیع و یا به انحراف و نابودی کشانده می‌شد.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اهمیت و جایگاه ولایت فقیه گفت: ولایت فقیه رمز بقا‌ و دوام نظام دینی است و امام خمینی(ره) نیز رمز استحکام و حفظ و بقای نظام دینی را در تبعیت از ولی فقیه می‌‌دانست.

ذوالنور اظهار داشت: امروز دوام این انقلاب در واقع مرهون وجود رهبر و ولی‌فقیه و خلف صالح امام(ره)، حضرت امام خامنه‌ای است.

وی به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: در فتنه 88 که برخی از خواص از انقلاب بریدند و کج رفتند وجود مبارک رهبر عالیقدر، خلأ آنها را پر کرد و این پایداری و ماندگاری نظام در آن شرایط به مدد رهبری و جایگاه و قدرت مدیریت بحران ایشان بود.

ذوالنور به اقتدار مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در شرایط حساس کنونی مشکل اصلی آمریکا در ایران و منطقه وجود رهبری است و امروز تمام ملت‌های مسلمان به اندیشه رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارند و این امر دشمنان را عصبانی می‌کند.

نوحه‌خوانی و قرائت قرآن و همچنین بیان گوشه‌هایی از زندگانی امام راحل از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول