اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه یک کرمان خبر داد

اجرای طرح بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای کرمان

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه یک کرمان گفت: طرح هندسی در ابتدای تقاطع‌های منتهی به بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای در این منطقه اجرا می‌شود.

اجرای طرح بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای کرمان

علی سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به احداث بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای «بزرگراه شرقی» طی سال‌های اخیر در این منطقه و ضرورت اجرای طرح‌های هندسی در ابتدای تقاطع‌های منتهی به این بزرگراه اظهار داشت: اجرای این تقاطع‌ها در ابتدای خیابان‌های فیروزآباد، جنت، حکمت و سجادیه واقع در ضلع غربی بزرگراه و همچنین ورودی شهرک بنی‌هاشم در ضلع شرقی بزرگراه در حال انجام است.

وی هدف از اجرای این اقدامات را ایمنی و تسریع در عبور و مرور شهروندان عنوان کرد و افزود: اجرای این تقاطع‌ها در حال انجام است و به زودی به پایان می‌رسد.

شهردار منطقه یک کرمان از اتمام فاز اول آزادسازی محور 45 متری بلوار سعیدی تا میدان کوثر خبر داد.

سعیدی با بیان اینکه مراحل اولیه تملک املاک در محدوده اجرای پروژه آزادسازی محور 45 متری بولوار سعیدی تا میدان کوثر از سال‌های گذشته آغاز شده است، گفت: هم‌اکنون کار عملیات آزادسازی فاز اول این پروژه که از خیابان سعیدی آغاز و تا خیابان سده ادامه دارد به پایان رسیده و عملیات زیرسازی این محدوده نیز در حال انجام است.

وی محدوده فاز دوم این پروژه را از خیابان سده تا خیابان مهدیه عنوان کرد و گفت: کار تملک املاک در این مسیر در حال انجام است.

وی از ساکنان این محدوده خواست هر چه سریع‌تر برای تعیین تکلیف ملک خود به شهرداری منطقه یک مراجعه کنند.

سعیدی فاز سوم اجرای این پروژه را از خیابان مهدیه تا مصلا اعلام کرد و بیان داشت: مابقی محدوده پروژه «از مصلا تا میدان کوثر» در محدوده منطقه دو شهری است که توسط شهرداری آن منطقه اجرا می‌شود.

وی هدف از ایجاد این محور را تسریع در عبور و مرور خودروها، ایجاد مسیر جایگزین و همچنین کاهش ترافیک خیابان شریعتی برشمرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول