اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه بوشهر:

ملت ایران و اسلام عزیز با رهبری‌های امام خامنه‌ای سربلند و پیروز شد

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه بوشهر در تمام رخدادهای سال 90 ملت ایران و اسلام عزیز با رهبری‌های خردمندانه‌ مقام معظم رهبری سربلند و پیروز شد.

ملت ایران و اسلام عزیز با رهبری‌های امام خامنه‌ای سربلند و پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز‌ جمعه این هفته بوشهر اخلاق‌مداری را از ویژگی‌های انسان مؤمن دانست و گفت: اخلاق خانوادگی و اجتماعی از زیرمجموعه‌‌های اخلاق‌مداری است و با توجه به در پیش بودن سال جدید توجه به اخلاق‌مداری و اخلاق‌اجتماعی ضروری است.

وی افزود: صله‌رحم و سرکشی به پدر و مادر از موضوعاتی است که در قرآن بسیار به آن تأکید شده است و قطع صله‌رحم گناه کبیره است.

وی با اشاره به رخدادهای سال ۹۰ اظهار داشت: در تمام رخدادها با رهبری‌های مقام معظم رهبری ملت ایران و اسلام عزیز سربلند و پیروز شد.

امام‌جمعه بوشهر پیشرفت علمی در هفته دانش هسته‌ای هوا فضا و غیره را از جمله دستاوردهای سال جهاد اقتصادی دانست و یادآور شد: نخبگان علمی ایران اسلامی تمام جهان را مبهوت خود کرده‌اند.

صفایی‌بوشهری با اشاره به موفقیت علوم معارف دینی و حوزه‌های علمیه تصریح کرد: با گسترش و پژوهش و تحقیق اصیل و کرسی‌های نظریه‌پردازی حوزه علمیه قم با عنوان خورشید معارف اسلام در جهان می‌درخشد.

وی نرخ رشد توسعه دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت و محیط‌ زیست و مقابله جدی با تحریم‌ها را از دیگر موفقیت‌ها در سال 90 عنوان کرد.

صفایی‌بوشهری گفت: دشمنان ملت نه تنها نتوانستند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند بلکه خود در چاهی فرو رفتند که خروج از آن برای آنان ناممکن شده است.

امام‌جمعه بوشهر حضور گسترده و با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند را موجب شادی دوستان ملت ایران و خفت و خواری دشمنان ذکر کرد.

صفایی‌بوشهری با اشاره به اجرای رزمایش‌ها و توسعه الکترونیکی‌کردن تجهیزات نظامی در نیروهای مسلح گفت: اگر نظامی بر حق باشد و در مسیر ولایت گام بردارد هیچ‌کس نمی‌تواند بر آن خللی وارد کند.

امام‌جمعه بوشهر ترور نخبگان علمی دانشمندان هسته‌ای، عدم نظارت مؤثر در برخی حوزه‌های ملی، گرانی‌های غیراصولی به ویژه افزایش حباب‌گونه نرخ طلا و ارز را از جمله مواردی ذکر کرد که مسئولان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام‌جمعه بوشهر در پایان یادآور شد: ملت ایران ملت امتحان پس داده و ولایت‌مدار است و مستحق هر خدمتی هستند. چرا که خدمت به مردم عبادتی الهی است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول