اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلالی:

وجود آیت‎الله خامنه‎ای از نعمات خداوند به نظام است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وجود آیت‎الله خامنه‎ای از برکات و نعمات خداوند متعال به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وجود آیت‎الله خامنه‎ای از نعمات خداوند به نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدکاظم جلالی ظهر امروز در جمع پاسداران سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: درایت و رهبری امام خامنه‎ای در تمام عرصه‎های داخلی و بین‎المللی منحصر به فرد است، این نظر ما تنها نیست بلکه تمام دنیا به آن اذعان دارند.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام درباره الهی بودن رمز بقاء انقلاب تصریح کرد: همه باید برای بقاء انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است تلاش کنند و در این راه مسئولان و به ویژه پاسداران به عنوان حافظان حریم ولایت و انقلاب اسلامی وظیفه خطیری دارند.

جلالی با بیان اینکه عنصر وحدت و خودباوری از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است گفت: خودباوری از درس‎های امام (ره) به ملت ما است که باید در تقویت آن در بین نسل جوان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: خودباوری در مراحل مختلف انقلاب، برکات بسیار مهمی برای کشور ما داشته است که تشکیل نظام جمهوری اسلامی، اداره جنگ هشت ساله از جمله آن است.

جلالی با اشاره به نقش مدبرانه رهبری الهی در زمان‎های حساس انقلاب به ویژه هشت سال دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس با رهبری حکیمانه امام سبب اقتدار، عزت و شکست همه‎جانبه استکبار جهانی که با تمام توان قصد براندازی این نظام را داشتند، شده است و در این راه شما پاسداران نقش مهمی داشتید.

وی با اشاره به موفقیت نظام در دستیابی به انرژی صلح‎آمیز هسته‎ای اذعان داشت: ایستادگی مردم ایران و مسئولان موجب دستیابی کشور به انرژی صلح‎آمیز هسته‎ای شد در حالی که هیچ کشوری در دنیا تصور نمی‎کرد ایران به این مهم دست یابد.

وی افزود: امروز دشمنان ما به اقتدار و پیشرفت انقلاب ما اذعان می‎کنند و همه اینها از برکات دم مسیحایی امام (ره)، رهبری حکیمانه و مدبرانه خلف صالح آن امام خامنه‎ای است.

جلالی گفت: خوشبختانه امروز در دنیا همه می‎دانند که ایران با علم بومی و دانش دانشمندان جوان خود به این فناوری دست یافته است و در مصارف صلح‎آمیز استفاده می‎کند و آنها به این باور رسیده‎اند و چاره‎ای جز پذیرش ایران هسته‎ای را ندارند.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در بحث ساخت نیروگاه می‎تواند 80 درصد کار را خودش انجام دهد که یک دستاورد بسیار بزرگی است و مسئولان و خدمتگزاران این انقلاب در هر لباسی باید افتخار کنند و شکرگزار این نعمت الهی باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به نامه تاریخی حضرت امام به گورباچف رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی سابق گفت: پیش‎بینی‎های امام (ره) درباره کمونیسم و حوادث پس از آن نشان از وجود حکمت الهی در ایشان بود که دنیا را تکان داد.

جلالی با بیان عزت ملت مسلمان ایران گفت: در گذشته آمریکائی‎ها از ما حق توحش می‎گرفتند و ما را چیزی حساب نمی‎کردند ولی امروز کار به جایی رسیده است که آمریکا واسطه می‎فرستد تا بتواند نظر ما را به سوی خود جلب کند و این نشان از اقتدار و عزت ملت ایران دارد که حاصل ایستادگی مردم و رهبری الهی است.

در پایان وی با اشاره به رهبری آیت‎الله خامنه‎ای گفت: امام خامنه‎ای رهبری است که دارای فهم و بینش عمیق نسبت به همه مسائل است، این نظر ما تنها نیست بلکه تمام دنیا به آن اذعان دارند که از نعمات و تفضلاتی است که خداوند متعال به ما عرضه داشته است.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول