اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه:

آرمان‌های امام با انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای تداوم یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه گفت: انتخاب مقام معظم رهبری موجب تداوم با عزت راه و آرمان امام راحل شده است.

آرمان‌های امام با انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای تداوم یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی درزی ظهر امروز در مراسم سالگرد امام راحل با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما به برکت خون شهدا و رهبری امام راحل به ثمر نشست، بیان کرد: انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر در تاریخ 15 خرداد 67 موجب تداوم با عزت راه و آرمان امام راحل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری با قدرت و صلابت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را گسترش می‌دهد، افزود: به ثمر نشستن بسیاری از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی با درایت مقام معظم رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه امام راحل بعد از 1400 سال نشان داد با دین می‌توان بر جامعه حکومت کرد، افزود: نظریه دین منهای حکومت با ولایت‌فقیه نقش بر آب شد.

درزی به اهمیت و ارزش ولایت‌فقیه در پیروزی‌های ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: ولایت‌فقیه با استفاده از راه و روش ائمه در تعالی ایران اسلامی نقش اساسی داشته است.

وی به شرایط حساس انتخاب مقام معظم رهبری بعد از رحلت امام راحل اشاره کرد و گفت: ما کمتر به جانشین امام راحل در زمان حیاتشان فکر کرده بودیم که مجلس خبرگان با بررسی زوایای مختلف شخصیتی مقام معظم رهبری و تاییدات امام راحل به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای رای داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به نشانه‌های لزوم تبعیت از ولی‌فقیه اشاره کرد و گفت: اطاعت از رسول خدا و ائمه و اولی الامر از دستورات صریح قرآن است.

انتهای‌پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول