اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خلخال

16 هزار بسیجی طرح‌های هجرت 3 را سپری می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال گفت: امسال 16 هزار و 500 نفر روز بسیجی در طرح هجرت سه شهرستان خلخال به کارگیری می‌شوند.

16 هزار بسیجی طرح‌های هجرت 3 را سپری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا خسروی صبح امروز در مراسم آغاز طرح هجرت سه در شهرستان خلخال اظهار داشت: اجرای منویات مقام معظم رهبری، استفاده بهینه از اوقات فراغت بسیجیان و مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اجرای طرح هجرت سه در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه در طرح هجرت سه برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی برای شرکت‌کنندگان بسیجی در نظر گرفته شده است، افزود: طرح‌های هجرت کمک می‌کند بسیجیان ما بیش از پیش با اجتماعی بودن و اجتماعی شدن آشنا شدن و خود را برای شرایط سخت آماده کنند.

وی بیان داشت: طرح‌های هجرت گامی بزرگ در راستای خدمات‌رسانی و کمک به مناطق محروم کشور است که بسیجیان ما در این برهه با جدیت وارد عمل شدند.

خسروی افزود: امسال افزون بر 16هزار و 500 نفر روز بسیجی در طرح‌های هجرت سه شهرستان خلخال به کار گرفته می‌شوند.

مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال با اشاره به حضور 17 هزار و 270 نفر روز بسیجی در اجرای طرح‌های هجرت سال گذشته، ابراز داشت: در این طرح اقشار مختلف دانش‌آموزی‌، دانشجویی و آزاد در طرح‌های جهادی هجرت سه به کار گرفته می‌شوند.

این مسئول هدف اصلی از اجرای این طرح را بهبود اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و افراد مختلف در تعطیلات تابستان و استفاده از نیروهای پر تلاش بسیج در امر تعمیر و بهسازی و زیباسازی مدارس و کسب مهارت‌های لازم از سوی افراد شرکت‌کننده در این طرح ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال در پایان اظهار امیدواری کرد: نیروهای بسیجی حداکثر استفاده را از اوقات فراغت خود ببرند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول