اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه طرح هجرت 3 دشتی خبر داد

انتخاب 32 مدرسه برای اجرای طرح هجرت 3 در دشتی

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی طرح هجرت 3 دشتی گفت: تعداد 32 عرصه به تفکیک جمعیت، 17 آموزشگاه پسرانه و 15 آموزشگاه دخترانه برای اجرای طرح هجرت 3 مشخص شده‌اند.

انتخاب 32 مدرسه برای اجرای طرح هجرت 3 در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر احمد قائدی عصر امروز در در حاشیه برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 در دشتی گفت: فعالیت‌های طرح هجرت 3 در شهرستان دشتی از تاریخ یکم تیرماه آغاز شده است و 63 پسر و 60 دختر در این اردوها سازماندهی شدند.

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی طرح هجرت 3 در شهرستان دشتی افزود: تعداد 32 عرصه به تفکیک جمعیت، 17 آموزشگاه پسرانه و 15 آموزشگاه دخترانه برای اجرای طرح هجرت 3 مشخص شده‌اند.

وی ادامه داد: در این زمینه دانش‌آموزان سه روز در هفته را در اردوگاه‌های تعیین شده حضور می‌یابند که در این اردوگاه‌ها برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی متبوع اجرا می‌کنند.

قائدی یادآور شد: برای هر اردوگاه یک مدیر، یک نفر خدمت‌گذار، یک نفر روحانی، یک نفر مسئول دانش‌آموزی و یک نفر سرتیم تعیین شده است. محوریت کارهای طرح هجرت 3 در سال جاری بر تعمیر میز، نیمکت‌ها و زیباسازی فضای کتابخانه‌های مدارس می‌باشد.

وی در ادامه گفت: روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه روزهای حضور دانش‌آموزان در اردوگاه بوده که این سه روز با میان وعده و نهار پذیرایی می‌شوند.کمیته تعیین شده عضو ستاد اجرایی طرح هجرت سه به طور مرتب عرصه‌ها را بازدید و نکات مورد نظر رأی یادآور می‌شوند.

قائدی در پایان گفت: تعدادی از همکاران فرهنگی نیز به عنوان استاد کار برای نظارت بر کار دانش‌آموزان تعیین شده‌اند و فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول