اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه چابهار خبر داد

اجرای طرح هجرت 3 با شرکت 4 هزار بسیجی در چابهار

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه چابهار گفت: اردوهای هجرت سه شهرستان چابهار با شرکت 4 هزار و 285 نفر از بسیجیان این شهرستان آغاز به کار کرد.

اجرای طرح هجرت 3 با شرکت 4 هزار بسیجی در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسینعلی کول پیش از ظهر امروز در زمینه اجرای طرح هجرت سه در چابهار اظهار داشت: از این تعداد هزار و 854 نفر با محوریت گروه صالحین حوزه‌های مقاومت با رویکرد فرهنگی به صورت یک روزه در این برنامه‌ها شرکت دارند.

وی افزود: هزار و 708 نفر در اردوهای 10 روزه ویژه دانش‌آموزان، فرهنگیان و طلاب در زمینه نوسازی، زیباسازی، بهسازی مدارس آموزش و پرورش و کمک به سازندگی و محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه چابهار با اشاره به اینکه 223 نفر در اردوهای جهادی 15 روزه برای خدمات‌رسانی توسط طلاب و کانون‌های مهندسین و ورزشکاران شرکت دارند، بیان داشت: همچنین چهار تیم بهداشتی و درمانی توسط بسیجیان جامعه پزشکی به روستاها و مناطق محروم اعزام و به ویزیت 500 نفر به صورت رایگان خواهند پرداخت.

* رقابت دانش‌آموزان بسیجی سیستان‌وبلوچستان با 30 استان کشور

گروه سرود دانش‌آموزان بسیجی استان برای شرکت در مسابقات کشوری به کرمانشاه اعزام شدند.

گروه سرود دانش‌آموزان خواهر بسیجی استان سیستان‌وبلوچستان تحت عنوان" آقای جانان" برای شرکت در مسابقات کشوری سرود نغمه‌های عشق به کرمانشاه اعزام شدند، این گروه سرود در مرحله استانی این مسابقات رتبه برتر را از آن خود کردند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول