اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی فلارد خبر داد

شرکت 300 دانش‌آموز بسیجی لردگانی در طرح هجرت

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی فلارد لردگان از شرکت 300 دانش‌آموز بسیجی لردگانی در طرح هجرت خبر داد.

شرکت 300 دانش‌آموز بسیجی لردگانی در طرح هجرت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریدون سعیدی بعدازظهر امروز در دیدار با بسیجیان این بخش، اظهار داشت: دیوارنویسی و رنگ‌آمیزی عرصه‌های آموزشی در بخش فلارد از شهرستان لردگان به همت دانش‌آموزان بسیجی شرکت‌کننده در طرح هجرت در دست اقدام است.

وی افزود: این طرح در دو مرحله 10 روزه، با حضور 30 نفر از دانش‌آموزان بسیجی در حال برگزاری است.

سعیدی با اشاره به کلاس‌های آموزشی این طرح، گفت: شرکت در کلاس‌های، علمی، جبرانی، فرهنگی، پرورشی، دینی، اعتقادی، و ورزشی از دیگر برنامه‌های شرکت‌کنندگان در طرح هجرت به شمار می‌رود.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی فلارد لردگان خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی مرهون حضور نیروهای بسیج در تخصص‌ها و صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

وی افزود: طرح بسیج سازندگی یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین طرح‌هایی است که در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اجرا شده است.

سعیدی به نقش ارزنده بسیج در عرصه‌های مختلف کشور اشاره کرد و افزود: خدمات بسیج در مناطق محروم موجب دلگرمی و شادی مردم این مناطق شده است.

وی محرومیت‌زدایی را یکی از مهم‌ترین اهداف اردوهای هجرت دانست و گفت: این اردوها یادآور تلاش رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است که از جان و مال خود گذشتند تا اسلام و انقلاب را زنده نگه دارند.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی فلارد لردگان بسیج را یک نیروی ارزشی و مطیع محض ولایت فقیه دانست و افزود: مسئولان مملکت باید با برنامه‌ریزی‌های بهتر از این نیروی ارزشمند و توان بالقوه‌ای که در تک‌تک بسیجیان این مرز و بوم نهفته است، استفاده بهینه کنند.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول