اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان خبر داد

بازسازی 134 مدرسه در قالب طرح هجرت در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان از بازسازی 134 مدرسه در قالب طرح هجرت در زنجان خبر داد.

بازسازی 134 مدرسه در قالب طرح هجرت در زنجان

فیروز بهلولی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: میزان اعتباراتی که به طرح هجرت اختصاص یافته است، از محل اعتبارات دولتی است.

وی با اشاره به اینکه بازسازی مدارس در طرح هجرت با حضور دانش‌آموزان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته بازسازی و تعمیر مدارس زنجان انجام می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان در ادامه با اشاره به اینکه تعمیر و بازسازی مدارس در قالب اردوهای طرح هجرت امسال نیز اجرا می‌شود، اضافه کرد: امسال 134 مدرسه از محل اردوهای طرح هجرت بازسازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با انجام عملیات رنگ‌آمیزی و نقاشی بیش از 80 هزار مترمربع رنگ‌کاری و زیباسازی در مدارس ناحیه دو صورت می‌گیرد.

بهلولی در ادامه با اشاره به اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان یکی از برنامه‌های اصولی آموزش و پرورش است، اضافه کرد: یکی از مسائلی که موجب ایجاد خودباوری در دانش‌آموزان می‌شود، شرکت در طرح هجرت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش نوجوانان در سازندگی جامعه اضافه کرد: نسل جوان امروز یک نسل پویا و آگاه به آرمان‌های امام و انقلاب است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان با اشاره به اینکه زینت امروز جامعه، جوانان هستند، افزود: در هشت سال دفاع مقدس نیز جوانان به عنوان یک بسیجی فداکار گوش به فرمان امام خمینی (ره) در عرصه‌های جنگ حاضر شده و با تمام وجود در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی در ادامه با اشاره به همکاری مطلوب بسیج سازندگی در همکاری با آموزش و پرورش به منظور بازسازی و تعمیر مدارس اضافه کرد: بسیجیان هم در سال‌های جنگ و هم در سال‌های سازندگی ثابت کردند که می‌توانند حضوری فعال در عرصه‌های مختلف داشته باشند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول