اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف خدمت‏‌رسانی به مردم

طرح هجرت 3 در بیارجمند کلید خورد

خبرگزاری فارس: طرح هجرت 3 با هدف خدمت‏‌رسانی به مردم و با حضور شمار زیادی از جوانان و مسئولان در بیارجمند کلید خورد.

طرح هجرت 3 در بیارجمند کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، بسیج دانش‏‌آموزی شهرستان میامی، طرح هجرت سه بیارجمند را با حضور جانشین فرماندهی سپاه شهرستان، رئیس آموزش و پرورش و سایر مسئولان در سالن شهید بهشتی بیارجمند آغاز کرد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان میامی در این مراسم هدف اجرای این طرح را پرکردن اوقات فراغت دانش‏‌آموزان برای خنثی کردن جنگ نرم دشمن دانست و گفت: بسیجیان از این فرصت برای خدمت‏‌رسانی به مردم استفاده می‏‌کنند.

غلام‏رضا فلاحتی افزود: طرح هجرت 3 در بیارجمند در قالب سه برنامه به‏سازی، مرمت و زیباسازی مدارس، برپایی پایگاه مشاوره انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور و برگزاری کلاس‌های تقویتی، جبرانی برای دانش‏‌آموزان در 16مدرسه بیارجمند انجام می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان میامی یادآور شد: در طرح هجرت، دانش‏‌آموزان پسر، دانش‏‌آموزان دختر و شماری از فرهنگیان بیارجمند شرکت دارند.

یک محقق علوم دینی در شهرستان میامی نیز در ادامه اظهار داشت: داشتن رهبری آگاه و دلسوز و ولی‏‌فقیه مسلط به مسائل روز عامل موفقیت ایران است.

حجت‏‌الاسلام خلیل ایزدخواه گفت: حضور و پشتیبانی بسیجیان همیشه در صحنه نیز از دلایل دیگر موفقیت روزافزون انقلاب اسلامی است.

این محقق علوم دینی تصریح کرد: ظهور امام زمان(عج) از مظاهر قدرت و منت الهی است و منتظر فرج بودن یعنی تعلق‌خاطر داشتن به امام زمان که با ظهور آن حضرت توحید در عالم گسترش می‏‌یابد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول